Pisanie kodu piszącego kod

0

Witam,mam takie pytanie,załóżmy że mam sobie taką oto klasę

 
public class Item
{
 //...
}

chciałbym teraz,żeby za każdym razem gdy użytkownik wykona jakąś czynność np.kliknie na specjalny guzik to chciałbym aby powstał nowy obiekt tej klasy i tak wprost proporcjonalnie do kliknięć tego guzika.Czy jest to możliwe ?

0

new Item()

w zdarzeniu kliknięcia? -_-"

0
button_OnClick(..)
{
  new Item();
}

Oczywiście najlepiej trzymać te stworzone obiekty w jakiejś kolekcji.

0

OK dobra,a co jeśli na przykład chce żeby każdy z tych nowych Itemów dostawał na starcie unikalne ID na przykład item1 a potem item2 i chciałbym aby od razu potem sie rysował w mojej klasie Game1 (XNA framework).

0

rozumiem że robisz edytor mapy?

bloczki oczywiście musisz zapisywać gdzieś, np w pliku
przy inicjalizacji Game1 niech mapa się z tego pliku wczytuje a program zainicjuje wpisane tam elementy

0

unikalne ID mogą dostawać dzięki zmiennej statycznej którą będziesz zwiększał przy każdym konstruktorze
pytanie tylko czy to konieczne - do czego potrzebne Ci są te ID?

1

No to mu przypisujesz odpowiednie ID... nie widzę problemu.
Może inaczej - co próbujesz osiągnąć? Będzie łatwiej Ci pomóc.

0

Ok,chce zrobić z kolegą grę podobną do LittleBigPlanet.Ja robie edytor a on silnik które są dwoma odzielnymi appkami.
W Edytorze będzie coś takiego jak Edytor Logiki,przypominający układanie klocków w Scratchu.
I cały temat jest o tym że chce jeśli na przykład User otworzy ContextMenuStrip (Gotowe) to gdy wybierze rodzaj klocka to on sie pojawi i może to robić w kółko i każdy wciśnięty bloczek może swobodnie przesuwać i kasować.

2
class Form 
{
    void AddButton_onClick()
    {
        listOfEntities.add(new Entity(Bar, Foo));
     }
}
...
class Game
{
    void Draw()
    {
        foreach(var entity in listOfEntities)
            draw.Entity(entity);
    }
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1