Server TCP

0

Witam

pisze serwer oparty o ten protokół .
i mam takie pytanie jak skosntruowac server by pracowal w miare szybko .
tzn serwer dziala tak jest w watek w ktorym jest nasluch czeka na klienta i po polaczeniu tworzy dla klienta osobny watek i juz wymiana informacji jest ciagla tzn klient caly czas pyta serwer odpowiada do momentu rozlaczenia klienta....
i wszystko jest fajnie jednakze czasami klient czeka na odpowiedz 10 a nawet wiecej sekund ....

w tym monecie nasluch wyglada tak :

 TcpClient client = tcpListener.AcceptTcpClient();

komunikacja

bytesRead = tcpClient.Client.Receive(message);
........................
........................
reply = encoder.GetBytes(send);
tcpClient.Client.Send(reply); 

ale spotkalem sie w sieci z serwerami ktore nalsuch maja taki :

Socket s=myList.AcceptSocket(); 

ktory ze spsobow jest szybszy ??
zgory przepraszam jezeli zadalem glupie pytanie ale jest samoukiem nie programista z wyksztalecenia ;)

pozdrawiam
Andrzej

0

to są 2 różne eventy (zdarzenia) jeden odpowiada za odbieranie danych od połączonych użytkowników a drugi do przyjmowania połączeń (akceptuj/odrzuć połączenie) z tego co pamiętam bo dawno się w tym nie bawiłam w C ;]

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.net.sockets.tcplistener.acceptsocket.aspx
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.text.encoder.getbytes%28v=VS.71%29.aspx
mam nadzieję że znasz angielski albo z translatora google umiesz korzystać ;]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1