Witam.
Jestem początkującym programistą w VS C#. Do tej pory pisałem wszystko praktycznie w C++, konsolowo.
Mam taki oto problem, pewnie dla wielu banalny:
Stworzyłem sobie nowy obiekt typu Bitmap (zawartość wczytanego obrazka):
displayedBitmap = new Bitmap(tempPattern);
Następnie przekopiowałem jego zawartość do obiektu klasy RGBColor stworzonego przez mnie:
bitmapColors = new RGBColor[this.displayedBitmap.Width, this.displayedBitmap.Height];
int i, j;
for (i = 0; i < this.displayedBitmap.Width; i++)
for (j = 0; j < this.displayedBitmap.Height; j++)
{
bitmapColors[i, j] = new RGBColor(this.displayedBitmap.GetPixel(i, j));
}
Za pomocą funkcji R,G,B klasy RGBColor można otrzymać poszczególne składowe danego kolory RGB (funkcja zwraca typ ulong), np:
ulong k;
k=bitmapColors[i, j].R;
Teraz chciałbym zawartość obiektu bitmapColors ponownie przenieść do obiektu typu Bitmap:
Wiem, że odpowiednikiem funkcji GetPixel przy wstawianiu danego pixela jest SetPixel, lecz nie wiem, jak odpowiednio wstawić wartość koloru z wykorzystaniem mojego obiektu bitmapColors?
Mam ponownie pętle:
for (i = 0; i < this.displayedBitmap.Width; i++)
for (j = 0; j < this.displayedBitmap.Height; j++)
{
this.displayedBitmap.SetPixel(i, j, ?); <- jak właściwie przepisać/ przekonwertować komórkę mojego obiektu bitmapColors do obiektu typu Bitmap??
}