WinApi C++ SetPixel() na bitmapie

0

Witam. W załączniku dołączyłem plik main.cpp z WinApi. Chodzi mi mianowicie o część zawartą w komunikacie WM_PAINT
rysuje tam za pomocą odpowiedniego wzoru pixele funckją SetPixel. Problem polega na tym, że obraz powstały chciałbym zapisac jako bitmapę i nie obliczać tego samego po każdym wywołaniu tego komunikatu. Ten wzór ma mi utworzyć wygląd przycisku (jak na razie jego ćwiartki). W jaki sposób zapisać te pixele jako obraz żeby wydajniej go wyświetlać na ekranie?
Tę bitmapę zapiszę wtedy w pamięci kontrolki. Możecie mnie jakoś naprowadzić?

1

Musisz utworzyć osobną bitmapę i namalować na niej to co potrzeba. Możesz sobie ją zapiać do pliku czy przenieść na ekran w obsłudze komunikatu WM_PAINT.

www.google.com/search?q=WinAPI+create+bitmap

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1