Witam. Staram się zrobić coś na wzór palca, tylko nie potrafię sobie poradzić ze środkową częścią palca(kostka 2) tak aby ruszała się względem 'staw 2'.
p5 = wartość odczytywana z suwaka
Proszę o pomoc.
//
//staw 1
//
GL.glPushMatrix();
GL.glTranslatef(0f, 0f, 0f);
GL.glutWireSphere(0.2d, 15, 15);
GL.glPopMatrix();
//
//kostka 1
//
GL.glPushMatrix();
GL.glRotatef(p5, p5, 0f, 0f);
GL.glTranslatef(0f, 0.4f, 0f);
GL.glutWireCube(0.4d);
GL.glPopMatrix();
//
//staw 2
//
GL.glPushMatrix();
GL.glRotatef(p5, p5, 0f, 0f);
GL.glTranslatef(0f, 0.8f, 0f);
GL.glutWireSphere(0.2d, 15, 15);
GL.glPopMatrix();
//
//kostka 2
//
GL.glPushMatrix();
GL.glRotatef(p5, p5, 0f, 0f);
GL.glTranslatef(0f, 1.2f, 0f);
GL.glRotatef(2*p5, p5, 0f, 0f);
GL.glutWireCube(0.4d);
GL.glPopMatrix();