Klikacz + Wpisywacz. :)

0

Witam. :)

Czego potrzebuje / Co już mam . :)

  1. Otwieranie aplikacji z C:/Program Files/Gra/ | To już umiem :)
  2. Kierowanie myszki na wyznaczone pole w grze np: 727x351 | Nie mam
  3. Kliknięcie lewym przyciskiem myszy na pozycje podana wyżej | Nie mam
  4. Wpisanie w nią kodu, podanego w textbox
  5. Znów kliknięcie w daną pozycje myszką...

I teraz mam problem. Wiem, że wpisywanie tekstu mogę zrobić poprzez SendKeys, ale wtedy nie działa to na zminimalizowanym oknie...;/
Nie wiem jak zrobić, że np: myszką pracuje normalnie, a jednocześnie mój program nakierowuje 'swoja' myszką na dane pozycje X, Y w zminimalizowanym oknie, bez potrzeby przywracania go do normalnego rozmiaru...

Proszę o pomoc :)

0

niestety nie będzie to zbyt łatwe. Poszukaj o hookach na mysz

0

Najłtwiej to po prostu wysyłać komunikaty. Wysyłanie komunikatów to WinApi, a WinApi jest dość niewygodne do użycia w .NET ( wyskakiwanie z trybu zarządzane jest złee :> )
W Delphi zrobisz to wygodniej, poza tym Google da Ci pełno gotowców.

Jednakże jest pewien problem - często gry olewaja komunikaty i dobierają się do myszy i klawiatury po swojemu, więc nie zdziw się jak komunikat nie da efektu :>

1

często gry olewaja komunikaty i dobierają się do myszy i klawiatury po swojemu

W dodatku nie robią tego dla przyjemności tylko właśnie jako anty-cheat (No dobra, nie wiem jak to robi powszechnie wykorzystywany Direct Input więc możliwe że to tylko pozytywny efekt uboczny...)

0

Bardziej mi się to widzi jako dobre rozwiązanie a nie jako utrudnienie dla cheaterków.
Wciśnij klawisz w jednym okienku i trzymając go przełącz się do innego a narobisz bajzelu w kolejności KeyDown i KeyUp - to jest najprostszy trick na biegnięcie non stop w niektórych gierkach :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1