[c#] klient- server problem

0

Mam taki oto problem:
Stworzyłem aplikacje klient- serwer która "miałaby" działać pomiędzy dwoma PC
Problem w tym, że zarówno PC-1 jak i PC-2 łączą się z Internetem za pośrednictwem różnych routerów.
Połączenie typu DLS gdzie IP1 i IP2 przydzielane dynamicznie.

   void ButtonListenOnClick(object obj, EventArgs ea)
   {
      results.Items.Add("Czekanie na klienta...");
      Socket newsock = new Socket(AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Stream, ProtocolType.Tcp);
      IPEndPoint iep = new IPEndPoint(IPAddress.Any, 9050);
      newsock.Bind(iep);
      newsock.Listen(5);
      newsock.BeginAccept(new AsyncCallback(AcceptConn), newsock);
   }

   void ButtonConnectOnClick(object obj, EventArgs ea)
   {
      results.Items.Add("łączenie...");
      client = new Socket(AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Stream, ProtocolType.Tcp);  
      IPEndPoint iep = new IPEndPoint(IPAddress.Parse("91.203.133.01"), 9050);
      client.BeginConnect(iep, new AsyncCallback(Connected), client);

   }

Aby aplikacja działała muszę znać IP1 - klienta i IP2 serwera (znam)... Tylko że one się zmieniają.
Jaka jest alternatywa: Serwer wirtualny i 2 klientów czy zastosować IPv6 czy może jeszcze coś innego???
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie

0

no-ip.org ( lub pl, ale pl często coś mi zdychało, z org problemów nie mam ) i jechać po nazwie?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1