aplikacja sieciowa po udp

0

witam
musze zrobic aplikacje dzialajaca po sieci button1 i button2 to odzielne programy

napisalem taki oto kod kiedy naciskamy button2 to pojawia sie nasluch servera
po stronie klienta wpisujemy adres IP servera i przekazuje label1 klienta do labela1_server servera

aplikacja dziala ale jak zrobic zeby server kiedy dostanie dane od klienta przeslal inne dane bez podawania IP klienta?

private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
UdpClient klient = null;
try
{
klient = new UdpClient(textBox1.Text, 1978); //wpisujemy adres ip
byte[] dane = Encoding.ASCII.GetBytes(label1.Text);
klient.Send(dane, dane.Length);
klient.Close();
}
catch (Exception ex)
{
MessageBox.Show("Blad polaczenia " + ex.Message);
}

    }

    private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
    {
        IPEndPoint ip = new IPEndPoint(IPAddress.Any, 1978);
        try
        {
            UdpClient server = new UdpClient(1978);
            Byte[] bufor = server.Receive(ref ip);
            string dane = Encoding.ASCII.GetString(bufor);
            label1_server.Text = dane;
            server.Close();

        }
        catch
        {
            MessageBox.Show("Brak połaczenia");
        }
    }
0

nikt nie wie jak to zrobic? bo naprawde jest mi to bardzo potrzebne

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1