Mam pytanie co kilkanaście dni mam otrzymywać z kilku sklepów ich bazy z produktami (każdy sklep buduje mi bazę w CSV schemat taki sam), ale jak to zautomatyzować aby jakoś w miarę łatwo takie bazy aktualizowć i w miarę automatycznie? Mogę napisać skrypt, który odpalam, wskazuję jaki sklep aktualizuję i skrypt wrzuca do bazy zawartość pliku, ale może łatwiej to zrobić przez crona, odpala się skrypt, i po kolei bierze wrzucone pliki na serwerze z katalogu (np. pliki 10 sklepów) i po kolei dodaje do bazy. Np. 1.csv dodaje do bazy jako sklep 1.csv, potem bierze 2.csv i dodaje do bazy jako sklep 2, ale czy dobrze kombinuję?
Drugie pytanie mam te 10 sklepów, i kiedy ich asortyment z plików csv wczytam do swojej bazy będę mógł wyszukiwać produkty i prezentować informacje o produktach na stronie gdzie w jakich sklepach dane produkty się znajdują. Pytanie tylko czy jeśli co ileś dni muszę wywalić stary asortyment z bazy i wczytać nowy, który jest aktualny to powinienem bazę zaprojektować tak, że każdy sklep w oddzielnej tabeli czy wrzucać wszystko do jednej tabeli? Wydaje mi się, że każdy sklep w osobnej tabeli jest najlepszym rozwiązaniem, ale może źle myślę.
Ostatnie pytanie czy wrzucenie z pliku csv, który zawiera np. 100 tys. rekordów będzie procesem czasochłonnym czy jednak taki update sprawnie poleci?