Witam!
Chciałem prosić o pomoc w zadaniu dodatkowym z informatyki:
<font size="3">
> Zadanie 6:
> 1. Zdefiniuj bazę danych. (Właściciel wypożyczalni postanowił usprawnić pracę i nakazał utworzyć bazę o samochodach. Tabela, jaką zbudowała pani Marynia zawierała: markę auta, rok produkcji, pojemność silnika, czas w sekundach do 100 km/h, kolor, ilość miejsc siedzących, pojemność bagażnika. Polecił też utworzyć bazę swoich klientów. Każdy wypożyczający, w zamian za roczny rabat udostępniał swoje dane: nazwisko, imię, wiek, płeć, adres zamieszkania. Przy kolejnych wypożyczeniach pani Kasieńka wpisywała datę wypożyczenia, indeks samochodu, indeks klienta i czas, na jaki auto ma być wypożyczone. Przedstaw wykaz klientów wypożyczających auta żółte. Przedstaw, które auta były wypożyczane przez kobiety. Uszereguj je w zależności od marki i ilości miejsc. Przedstaw imienną listę klientów, którzy wypożyczali auta o dużym przyspieszeniu. Uszereguj dane począwszy od aut najszybszych po najnowocześniejsze..)
> 2. Tabelki powinny zawierać 30 rekordów.
</span>
Największy problem mam tak mniej więcej od połowy. Jak zrobić tak, żeby przedstawić dane zebrane z kilku tabel?
edit.
prosiłbym o proste wyjaśnienia - jestem w tym całkiem "zielony", pracuję w MS Access 2007, a znam go tylko ze szkoły, gdzie nie przerabiamy tak wiele, tylko materiał z podręcznika.
// popraw temat! - Deti