Enigne 3D itp

0

Jestem w trakcie tworzenia Enginu 3D w OpenGL'u. na razie to nie jest Quake tylko cos w stylu Wolf3D sprzed wiekow. Prace prezentuja sie tak: jest sobie mapa, po ktorej mozna chodzic, jest niebo [tzw. skybox], slychac tupanie postaci, w sciane nie mozna wejsc [wczesniej mozna bylo]. Leci tez sobie muyczka. Napisalem takze troche nieporeczny edytor map, ale wlasnie go rozwijam. Przy odorbinie wysilku moglbym dodac do enignu obsluge modeli z MilkShape lub Quake2. Tyle wstepu. Teraz pytanie. Czy ktos ma jakies doswiadczenie w tego typu sprawach i pomoglby np. usprawnic kolizje detekcji? Albo przylaczyc sie do ekipy [jak na razie jednoosobowej] zeby stworzyc jakos gre RPG na Engine FPP [brzmi ambitnie i dziwnie ale takie gry sa np. Hexen, tyle ze ta mialaby bardziej rozbudowana strone RPG]. Of coz wszytkie prace sa w Delphi 6, za grafike robi OpenGl, a za dzwiek Bass.dll.-------[ Delphi Rulez 4 Ever!, przynajmniej do czasu gdy naucze sie C++ :) ]------

0

Z takimi pytaniami to zapraszam na forum Game Design http://warsztat.pac.pl/forum.shtml i na obejrzenie strony Game Design http://warsztat.pac.pl/--Looknijcie na main Page - głópawa troche ale obleci ;-})

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1