[DelphiX] Sprity

0

A mianowicie mam cos takiego

Tpostac = class(TimageSprite)
przeladowanie:integer;
speed,kierunek,bron:byte;
obrazek : string;
end;

robie tak

postacie : array[1..4] of Tpostac;

a pozniej tak

with Tpostacie[1].Create(DXSpriteEngine.Engine) do
begin
Image := DXImageList.Items.Find('postac');
X := a30-25;
Y := b
30-25;
Width := Image.Width;
Height := Image.Height;
przeladowanie:=0;
speed:=2;
kierunek:=1;
bron:=1;
end;

I wyskakuje mi blad
a jesli zamiat do tablivy odwaloam sie do Tpostac.Create(DXSpriteEngine.Engine) to wszysko jest w pozadku.

Moze ktos wie czyemu wyskakuje blad i jak rozruznic 4 sprity Tpostac ?
---=-OiDnus-=-

0

co do Dxspriteengine.engine czy jakos tak - odi bo tak sie tworzy sprite'y :)

0

moze juz za pozno ale co tam :-)

tam gdzie masz :
"with TPostac[1]..."
musisz to zmienic na "with postacie[1]..."
wyskakuje tobie blad poniewaz chcesz cos dopisac do typu danych, tak jak bys zrobil :

var i : Integer;
begin
integer := 0
end;
tak sie chyba nie da ;)

narka--Source of life - Programming,
Skateboarding,
Metal.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1