Witam. Tworzę grę w C++ używając SDL. Chciałbym, aby tworzona przeze mnie gra miała rozdzielczość 320x240 (fullscreen), jednak gdy jej używam, na ekranie wyświetla się jedynie niewielki obszar na środku na czarnym tle. Wyczytałem na innym forum poradę, by używać rozdzielczości 640x480 (z nią nie mam żadnych problemów), po wcześniejszym przeskalowaniu powierzchni na której pracuję (320x240) na ten rozmiar.
I tu pojawia się pytanie: jak tego dokonać? Mam bufor wielkości 320x240 i chcę go wyświetlić powiększony na powierzchni ekran (640x480).
Gdy używam funkcji zoomSurface z SDL_gfx, aby powiększać bufor za każda klatką otrzymuję jedynie czarny ekran i natychmiastowe zajęcie całej dostępnej pamięci RAM (2GB). Czy istnieją jakieś inne sposoby (próbowałem również własnej funkcji do skalowania na podstawie jakiegoś tutoriala, ale FPS spadał katastroficznie i pojawiały się inne problemy)?
Z góry dziękuję za pomoc.