Ostatnia moja próba:
Masz 4 karty z napisami:
karta I: silnia(3) = 3 * x
karta II: silnia(2) = 2 * x
karta III: silnia(1) = 1* x
karta IV: silnia(0) = 1 //to wiesz z definicji oraz z tego else'a z kodu programu
teraz odkładasz po kolei karty na kupkę zaczynając od karty I.
Czyli masz kupkę na, której spodzie znajduje się karta nr I a na wierzchu karta nr IV.
Twoim zadaniem jest wprowadzić odpowiednią liczbę zamiast x. (czyli przepisać wynik mnożenia z karty którą zabrałeś jako ostatnią – nie licząc tej którą trzymasz w ręce) czyli:
Bierzesz pierwszą kartę z wierzchu czyli karta nr IV – nic nie dopisujesz bo już masz tam wpisaną wartość 1
Bierzesz drugą kartę (kartę nr III) i podstawiasz za x wynik mnożenia z poprzedniej karty, którą zabrałeś (karty nr IV ). Ponieważ na poprzedniej karcie było 1 to na tej widnieje teraz zapisz silnia(1) = 1 * 1
Bierzesz trzecią kartę (kartę nr II) i podstawiasz znowu za x wynik mnożenia z poprzedniej karty (czyli 1 * 1) i tak na karcie nr II widnieje teraz napisz (silnia(2) = 2 * 1)
Bierzesz ostatnią kartę z kupki (kartę nr I) i podstawiasz po raz kolejny wynik mnożenia z ostatniej karty (czyli 2 * 1), w tej chwili na karcie nr I widnieje napis (silnia(3) = 3 * 2) – ponieważ nie masz już więcej kart ta karta jest wynikiem twojego algorytmu.