Próbuje stworzyć grę w XNA, jestem początkujący i mam pewien problem.
Nie wiem do końca jak to opisać więc...
Powiedzmy że tworze dwie klasy - "Pierwsza.cs" i "Druga.cs". W głównej klasie (Game1.cs) robię coś takiego:
Pierwsza pierwsza;
Druga druga;
a potem:
pierwsza = new Pierwsza();
druga = new Druga();
I wszystko działa tak jak chce, powiedzmy że w "pierwsza" mam metodę "wynik" i mogę się do niej odwołać w Game1.cs poprzez
pierwsza.wynik(x);
Teraz jednak mam problem, w klasie "druga" dodaje do siebie dwie liczby i chce ją zapisać w pierwsza.wynik(); jednak nie mogę się do niej odwołać ze środka klasy "Druga.cs" (mogę to tylko zrobić z Game1.cs). W jaki sposób mogę połączyć zmienną "pierwsza" z Game1.cs tak bym mógł ją edytować ze środka klasy "Druga.cs"?
Próbowałem w środku klasy "Druga.cs" jeszcze raz zdefiniować tą zmienną tak jak napisałem wyżej, ale tworzy on wtedy zupełnie nową zmienną której zmiana nie wpływa na tą w "Game1.cs".
Bardzo proszę o pomoc :(