taką dostałam informację z mojego banku w sprawie reklamacji dot.oszustwa dapisell.pl; sprawa oczywiście zgłoszona na policję ale wynika z odpowiedzi, że jesli właściciel r-ku się nie zgodzi dobrowolnie oddać środki to mogę się pożegnac ze zwrotem,a wiadomo,że złodzieje kasy nigdy sami nie wracają...:(((((
W nawiązaniu do Pani zgłoszenia, dotyczącego przelewu na kwotę 1511 PLN,00 PLN, wykonanego w dniu20 czerwca 2017 roku z karty kredytowej o numerze 502110******1159, dziękuję za kontakt.Uprzejmie informuję, że transakcja ta została zrealizowana przez nasz Bank prawidłowo, zgodnie ze zleconąw serwisie internetowym iPKO dyspozycją.Jednocześnie informuję, że do banku odbiorcy została przekazana prośba o zwrot środków. W przypadkuzwrotu przelewu, wpływ z tego tytułu będzie prezentowany w historii rachunku Pani karty. Zaznaczam przytym, że zwrot ten może nastąpić za zgodą właściciela rachunku, na którym przelew został zaksięgowany, aczas oczekiwania na decyzję w tym zakresie nie jest zależny od naszego Banku i może być wydłużony. Wzwiązku z powyższym zachęcam do weryfikacji historii rachunku.Dodatkowo jeśli odbiorca środków nie wywiązał się z umowy, a przedmiotowa sprawa nosi znamionaprzestępstwa i została zgłoszona na policję zapewniam, że PKO Bank Polski będzie w przedmiotowej kwestiiwspółpracował z organami ścigania, w zakresie określonym obowiązującymi przepisami prawa.Mam nadzieję, że przekazane informacje stanowią wystarczające wyjaśnienie przedmiotowej kwestii. Wprzypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości uprzejmie proszę o ponowny kontakt.