Dzień dobry.
Aktualnie piszę program do tworzenia muzyki z systemowych beepów.
Program ma sczytać znaki z klawiatury, przekonwertować do beepa i zapisać np. w pliku utwór.txt w postaci np. beep(400,300)
Jak na razie sczytuje i konwertuje.
A tak się oto prezentuje:
#include <Windows.h>//Robi Beeep
#include <iostream>// Pozwala wychodzić i wchodzić
#include <conio.h>// od getch
using namespace std;//przestrzeń nazw
int main()
{
int x,y;
while(x=x)
{
if (GetAsyncKeyState(VK_ESCAPE))//jeżeli naciśnięty klawisz esc to
{
break;// przerwij pętle
}
x=getch();
// y=getch();
int i = (int)((char)x - '0');//stackoverflow wie, ja nie, ważne, że działa, jak ktoś chce niech mi wyjaśni krok po kroku, jak to działa,że działa.
Beep(i*100,200);//(glośność,długość)
cout<<i<< endl;
}
}
Jak napisać kod by długość trwania dźwięku była adekwatna do długości wciskania danego klawisza.
Następnie jak napisać kod który zapisuje wykonane beepy w postaci:
beep(300,400)
beep(400,276)etc.