Witam,
jestem nowy i proszę o wyrozumiałość. :)
Biore się za projekt o nazwie Hex.
Na wejściu wpisywana jest mapa z hex'a, a następnie polecenia które sprawdzają czy:
BOARD_SIZE - jaki jest rozmiar planszy
PAWNS_NUMBER - ilość pionków na planszy
IS_GAME_OVER - czy gra jest skończona
IS_BOARD_POSSIBLE - czy plansza jest prawidłowo zbudowana
CAN_RED_WIN_IN_1_MOVE_WITH_NAIVE_OPPONENT N - czy gracz czerwony może wygrać w posunięciach liczby N z "głupim" przeciwnikiem
CAN_RED_WIN_IN_1_MOVE_WITH_PERFECT_OPPONENT - analogicznie z powyższym tylko, że z "mądrym przeciwnikiem"
Bardziej szczegółowo:
http://screenshooter.net/6757166/ijhonsa
http://screenshooter.net/6757166/agnfwxs
http://screenshooter.net/6757166/sogipoc
http://screenshooter.net/6757166/xxwlisg
http://screenshooter.net/6757166/vwdkash
http://screenshooter.net/6757166/cebdmyt
http://screenshooter.net/6757166/fpclmfl
http://screenshooter.net/6757166/jfjlddw
http://screenshooter.net/6757166/ksmbouw
http://screenshooter.net/6757166/deydpba
http://screenshooter.net/6757166/efaasjn
Moje pytanie, do czego najlepiej zapisywać plansze? Do tablicy dwuwymiarowej, do drzewa binarnego czy może jakiś inny ciekawy pomysł, tak aby jakoś sprawnie to poszło :)
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe rozwiązania bardzo bym prosił o ich przedstawienie.
PS: Nie pisze by ktoś za mnie napisał projekt tylko rozplanowuje sobie strategie do całego przedsięwzięcia. Ogólnie musze to zrobić by program był optymalny stąd zwracam się do Was z pytaniem jakimi ciekawymi sposobami można by było to zrobić by praca programu był jak najkrótsza.
Pozdrawiam!
Karol