Witam, otóż mam pewien problem ( może jeszcze nie mam, ale będę miał jak zacznę pisać ) z grą karcianą. Nie wiem czy dobrze zamieściłem temat bo kodu do pokazania jeszcze nie mam. Na razie projekt podzielony mam na widok i model. W modelu m .in. przetrzymuje referencje na obiekt reprezentujacy aktywnego gracza który z kolei posiada m.in. obiekty reprezentujące karty. I teraz tak, jak najprościej zrealizować rysowanie tych kart? Tzn. np. ten aktywny gracz ma kartę as pik i jak mądrze przypisać do niej odpowiednią teksturę? Jak mi się wydaję w modelu ( klasie Karta ) robić tego nie powinienem. Myślałem nad funkcją widoku która przyjmuje taką kartę i na jej postawie ( pól jakie posiada np. kolor : pik , wartość : as ) zwraca odpowiednią teksturę - taki mega duży switch :p ). Czy takie podejście będzie dobre? Da się zrealizować to jakoś inaczej, żeby za bardzo nie mieszać modelu z widokiem? Proszę o pomoc i pozdrawiam.

I jak? Nikt nie ma pomysłu jak to zrobić ?