kameleo327

  1. Poznań
25 punktów #2440 / 5994
-15 pkt za Akceptacja postu
2019-07-07 19:53

Przeanalizuj bardzo dokładnie to: https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.5/graphics-vi...

15 pkt za Akceptacja postu
2019-07-07 19:53

Przeanalizuj bardzo dokładnie to: https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.5/graphics-vi...

-15 pkt za Akceptacja postu
2019-07-07 19:53

No i z tym wszystkim się zgodzę, jest to mój stary kod, gdzie jeszcze programowałem...

15 pkt za Akceptacja postu
2019-07-07 19:53

No i z tym wszystkim się zgodzę, jest to mój stary kod, gdzie jeszcze programowałem...

-15 pkt za Akceptacja postu
2019-03-11 19:49

Podążanie za myszką ( lub dowolnym innym obiektem ), efekt: cKamera.h #pragma once #...

15 pkt za Akceptacja postu
2019-03-10 22:37

Podążanie za myszką ( lub dowolnym innym obiektem ), efekt: cKamera.h #pragma once #...

5 pkt za Ocena postu
2019-03-07 19:30

Ostatnio zrobiłem test szybkości funkcji, które wykonują obliczenia na każdym pixelu...

-15 pkt za Akceptacja postu
2019-03-07 17:49

Podążanie za myszką ( lub dowolnym innym obiektem ), efekt: cKamera.h #pragma once #...

15 pkt za Akceptacja postu
2019-03-07 17:49

Podążanie za myszką ( lub dowolnym innym obiektem ), efekt: cKamera.h #pragma once #...

-15 pkt za Akceptacja postu
2019-03-07 17:49

Podążanie za myszką ( lub dowolnym innym obiektem ), efekt: cKamera.h #pragma once #...