${ name }
40 punktów #2923 / 9620
5 pkt za Ocena postu
2024-03-18 10:09

Dziękuję za pomoc @-daniel- oraz @Spine. Teraz rozumiem.

5 pkt za Ocena postu
2024-03-01 11:48

Rozwiązanie vector2di globalToHex(float x, float y) { vector2di hex; float xx = (x /...

5 pkt za Ocena postu
2024-02-27 08:34

Jak w tytule. Szukam sposobu jak utworzyć mapę sześciokątną w C++ oraz z użyciem bib...

5 pkt za Ocena postu
2024-02-23 19:50

Rozwiązanie vector2di globalToHex(float x, float y) { vector2di hex; float xx = (x /...

5 pkt za Ocena postu
2024-02-23 19:41

Rozwiązanie vector2di globalToHex(float x, float y) { vector2di hex; float xx = (x /...

5 pkt za Ocena postu
2024-02-23 19:10

Rozwiązanie vector2di globalToHex(float x, float y) { vector2di hex; float xx = (x /...

5 pkt za Ocena postu
2024-02-22 17:32

udało się, kod zamieszczam poniżej class HexTile : public scene::ISceneNode { SMesh*...

5 pkt za Ocena postu
2024-02-19 21:21

Mam tak przypisane i jest git, bo działa. Dziękuję wszystkim za pomoc w szczególnośc...

Uprawnienia

Sprawdź czym są punkty reputacji i jak możesz je zdobyć

  • 1
    użycie chińskich znaków w tekście
  • 10
    używanie wspomnień użytkowników
  • 50
    oddawanie głosów na wpisy innych
  • 50
    publikacja URL do strony WWW w profilu
  • 50
    dodanie URL do strony WWW w sygnaturze na forum
  • 300
    dodawanie nowych tagów
  • 1000
    publikacja wątków z krótkim tytułem
  • 10000
    brak reklam banerowych oraz na mikroblogu
  • 10000
    edycja własnych postów do 1 miesiąca od daty napisania