Wymagania
Twoje przyszłe obowiązki:• Będziesz optymalizował aplikacje na platformę iOS pod kątem wydajności grafiki
• Uczestniczył/a w projektowaniu architektury systemu
• Projektował/a i rozwijał/a aplikacje na platformę iOS
• Optymalizował/a kod pod kątem wydajności
• Tworzył/a framework SDK dla platformy iOS
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
• Posiadasz wykształcenie wyższe informatyczne/graficzne (np. Techniki Syntezy Obrazu lub Grafika i Wizualizacja)
• Masz kilkuletnie doświadczenie w programowaniu w języku Objective-C oraz optymalizacji wydajności
• Możesz pochwalić się przynajmniej jedną aplikacją w obszarze gier lub przetwarzania wideo (AppStore)
• Znasz OOA/OOD i wzorce projektowe
• Posiadasz doświadczenie w obszarze przetwarznia obrazu i wideo na platformie iOS:
- stworzyłeś/aś przynajmniej jedną aplikację z wykorzystaniem OpenCV
- znasz przynajmniej jeden z frameworków: CoreImage, CoreVideo, OpenGLES/Metal
- pracowałeś/aś z instrumentami XCode (Energy Diagnostics, GPU Driver, Activity Monitor, OpenGLES Analysis)
• Posiadasz dogłębną wiedzę z zakresu:
- zarządzania pamięcią w ARC oraz migracji danych z Objective-C/Swift na C/C++
- wielowątkowości na platformie iOS: GCD vs NSThread vs POSIX Threads vs NSOperation
• Komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci problemów
• Znasz OpenCL (opcjonalne) Oferujemy:
• Udział w ciekawym projekcie co najmniej do końca stycznia 2016 r. (+ przedłużenia)
• Atrakcyjne wynagrodzenie (B2B)
• Pracę w międzynarodowym środowisku
• Pracę z najnowszymi technologiami
• Możliwość rozwoju swoich umiejętności technicznych