Prefix to co innego niż ulr jaki mam na myśli - tytuł url nie dynamiczny - jakie są w nim słowa w jakim języku o to mi chodziło.
Bing u mnie to jest o wiele więcej, widocznie też zależy to od tematyki. U mnie jest to nawet w porywach do 6% gdzie z 3 lata temu było 1%). Google spada ilość powolutku bo i ludzie coraz więcej z niej ucieka co widać na licznych rozmowach na wielu stronach. Jeszcze lata będą dominować na bazie przyzwyczajenia ludzi - bo ludzi dostają spam wyniki google ale i tak siedzą bo nie widzę że można mieć lepsze choćby z bing (w wielu przypadkach).
Agregat jak masz url ten sam (bez znaczenia na prefix - jeśli jest dynamiczny). Jeśli statyczny to jest to katalog ale wtedy ulr tekst też powinien być zgodny z wersją językową.
A nie jak zrobić szpagat i tytuł /how-to-do-the-splits tylko jak-zrobic-szpagat - wiesz co mam na myśli już chyba.
A długość treści ja od razu mówiłem JAKOŚĆ a nie że długość, Długość to można sobie pisać "szpagat, na szpagat, to spzagat" itd. a nie jakość treści faktycznej o szpagacie.
Jakość treści była i jest i będzie jeszcze bardziej w cenie. O czym pisałem jakiś czas temu zgodnie z EEAT (co jest szatańskie i nieetyczne ale jest w google).
Google przenosi moc siły serwisu wewnątrz serwisu po linkach, Wiec jak Twój FR robienie szpagatu będzie mocny, i ma link bezpośredni do polskiego szpagatu i innych stron to po tym linki też przejdzie jakaś część tej mocy.
Traktuj to jak składanie monet, każdy link do strony to jakiś tam moneta, jedna groszówka a inna złotówka. Potem z tej strony jej konto jest rozdysponowane częściowo na linki na tej stronie jeśli są follow.
Dobrze jest linkowa nie tylko do siebie ale także od siebie do innych. Wiele ziomeczków myśli że zje torta, jak będzie sobie rzepę skrobać i na tym tracą bo są niewiarygodni. Dobra jakość treści likuje do treści innych powiązanych tematycznie o jakiej porusza temat.
Także linkujac stronę A będzie przenoszenie na B - ale jeśli to wersje językowe różne nie będzie to 100% tego co może być z jednakowej wersji językowej. Google szatan też na to zwraca uwagę. Inaczej ludzie by spakowali strony obcojęzyczne dla linku jak by taki też był super dla serwisu z inną flagą. Jakiś % tego może być ale na pewno niż 100% czy 80% z strony FR dla strony po niemiecki itp.
Złota rada jakiej prawie nikt nie bierze serio a jest kluczowa - myśl w tym co robisz o ludziach i ich wygodzie a nie jakie co daje pozycje, rankingi i wzrosty. To naprawdę jest tak trywialne i naprawdę działa.
Linki przeczytaj mój wpis w tym dziale, co dałem po teście kilkuletnim. Linki to już nie mają takie znaczenia ogromnego jak dawniej. Obecnie i tak google traktuje PRO strony co handlują i korzystają z Ads i mengara reklam a nie jakieś tam strony na jakiś temat szukany przez ludzi ;-D Finalnie w Twoim interesie jest też aby osłabić pozycje google, bo inaczej będzie to jak obecnie Cenoe, allegro, morela i tego typu wyniki na dowolne zapytania produktowe a nawet techniczne. A nie to o co pytają ludzie w wyszukiwarce.
Dziś liczy się Autor, autorytet, jakość treści (1) , czy strona hantluje jak tak to props, czy strona korzysta z reklam goole jak tak to props, świeżość treści, ilość linków i ich jakość z czego o linkach przeczytaj co napisałam temat w tym dziale długi.
UF znalazłem ten temat Zakończenie 2 letniego testu linków względem pozycjonowania strony - wyniki