Piszę sobię od dłuższego czasu gre kosmiczną. Zrobiłem na szybko filmik pokazowy, by pokazać co już jest zrobione.
Pisze ją na razie sam, całe wakacje pisałem kod w c++. Długo już siedze nad tym projektem, ale stosunkowo niedawno zaczęło się rzeczywiście coś w nim dziać. I mam na myśli to, że wprowadzam już coraz to ważniejsze funkcjonalności. (sterowanie statkami, budowanie, różnego rodzaju upgrady itp.)
Pod dużym znakiem zapytania pozostaje bardzo wiele rzeczy, zaczynając od pathfindingu, kończąc na SI. Projekt jest dopiero rozwijany. Wszystko co jest aktualnie wprowadzone znajdziecie pod filmem wyżej.
Projekt jest rozwinięty bardziej pod względem graficznym niż ze strony programowej. Grafika też nie musi nikomu przypaść do gustu, bo styl jest dość pixelartowy.
Bardzo dużo czasu zajęło mi napisanie tego co już jest napisane, ale jest jeszcze od kija więcej rzeczy do napisania, narysowania i zaprojektowania.** Chciałbym do 24-września skończyć jakąś pierwszą wersje do ściągnięcia i zagrania... coś na wzór "pre-alphy"**... (do 24-września, bo potem wyjeżdzam na jakiś czas do Anglii).
Oczywiście jestem świadomy, że może nic z tego nie wyjdzie, mimo moich starań.
Jeżeli ktoś miałby ochote się dołączyć, to zapraszam. Krytyka i uwagi mile widziane.
Piszę w C++, z wykorzystaniem SFML 2.0.