#4programmers

Odpowiedz Nowy wątek
2006-09-09 21:35

Rejestracja: 13 lat temu

Ostatnio: 13 lat temu

0

Witam. Założyłem na serwerze [b]QuakeNet[/b] channel poświęcony programowaniu C++. Nazywa sie #4programmers . Pisze tutaj, gdyz ma identyczna nazwe jak Wasz serwis. Jesli ktos ma problemy z polaczeniem niech pisze na GG: 6392713. Mam nadzieje ze dzieki naszej wspólnej pracy ten kanał się rozwinie. Pozdrawiam.


xD

Pozostało 580 znaków

2006-09-09 21:46

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 1 rok temu

0

yyy, http://ludzie.4programmers.net/ :P


Pozostało 580 znaków

2006-09-09 21:48

Rejestracja: 13 lat temu

Ostatnio: 13 lat temu

0

No nie wiem, mozna by jakas wspolprace albo cos?


xD

Pozostało 580 znaków

2006-09-09 22:01

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 1 rok temu

0

Ale o co ci chodzi? Jest juz kanal o nazwie 4programmers w sieci PolNET, co wiecej, jest juz rozwiniety, wiec po co robic kolejny? :P


Pozostało 580 znaków

2006-09-09 22:07

Rejestracja: 13 lat temu

Ostatnio: 13 lat temu

0

Bo zrobilem nie wiedzac ze istnieje :P Wiec jesli mozna to tez tam wbijcie czasem.


xD

Pozostało 580 znaków

nav
2006-09-09 22:23
nav

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 1 miesiąc temu

Lokalizacja: Warszawa

0

A może Ty wbij do nas. Nas jest pewnie więcej :>


utf-8 rlz! ٩(ಥ_ಥ)۶

Pozostało 580 znaków

2006-09-10 00:50

Rejestracja: 17 lat temu

Ostatnio: 9 lat temu

0
Moro_PL napisał(a)

Bo zrobilem nie wiedzac ze istnieje :P Wiec jesli mozna to tez tam wbijcie czasem.

Wiesz, nic do Ciebie nie mam, ale napisałeś posta o tym na forum, w którego opisie występuje "kanał #programmers" :).


Grunt to uziemienie...

Pozostało 580 znaków

2006-09-10 05:42
Administrator

Rejestracja: 17 lat temu

Ostatnio: 1 minuta temu

Lokalizacja: Poznań

0

No i w dodatku użyłeś naszej nazwy bez pytania - nieładnie :P

Więc zapomnij o QuakeNET [lipna siec] i wbij się na PolNET.

Żadnej współpracy nie przewidujemy gdyż od lat mamy swój kanał i nie widzimy sensu robienia podziałów i wątpliwości gdzie się wbijac.


Pozostało 580 znaków

2006-09-10 10:51

Rejestracja: 13 lat temu

Ostatnio: 13 lat temu

0

Temu tu napisalem, bo od qmpla na tym channelu dowiedzialem sie ze istnieje ta strona. Bylem tu juz kiedys i pewnie stad mi przyszedl pomysl na nazwe.


xD

Pozostało 580 znaków

2006-09-10 21:43

Rejestracja: 18 lat temu

Ostatnio: 1 miesiąc temu

Lokalizacja: UE

0

spoko... idea zacna... dobrze, ze sa ludzie chcacy robic cos w tym kierunku, ale tak jak napisali wyzej..kanal juz jest
i to od dobrych paru lat.. (era mleczasza i admina LKSa :) ).
Nie odbierz mnie zle, ale lepiej przyjdz do nas na kanal na POLNecie... na Kłuejku duzo ludzi nie zciagniesz...

[21:41] .::. Irssi: #4programmers: Total of 38 nicks (4 @, 3 %, 1 +, 30 normal)

38 osob... (czesc jednak sesje :) )....lepiej dolacz do nas i badz aktywna osoba rozwijajaca spolecznosc niz osoba, ktora musi zazynac od nowa tworzyc "druga" spolecznosc... mi tam ryba, ale nie wroze Ci sukcesow po prostu.

BTW SUPER. Nie dość, że kodowanie wali po gałach to te tłumy i zacięta rozmowa...
kanal tylko dla C++ ? hahahah wroze powodzenie :>


Pozdrawiam. Karol

Pozostało 580 znaków

2006-09-11 00:50

Rejestracja: 17 lat temu

Ostatnio: 9 lat temu

0

Tak off-topicznie: Ściągnąłeś jakiegoś biskupa, czy Benedykta, żeby ten Twój kanał poświęcił? Jakiegoś autmatycznego tłumacza zastosowałeś do tego "Channel is consecrated for C++ programming"?


Grunt to uziemienie...

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0