Demolka w kompendium wiedzy C++

2

Cześć zapodając ostatnio linka tu: https://4programmers.net/Forum/C_i_C++/360201-zabezpieczenie_petla_jesli_wprowadzany_znak_nie_jest_liczba?p=1839255#id1839255

Natrafiłem na taki kwiatek:
Texturowanie za pomocą biblioteki SDL/open GL na bitmapach w c++:: 4programmers.net

C/C++ Texturowanie

Język C jest językiem programowania stworzonym na początku lat siedemdziesiątych przez Dennisa Ritchiego do programowania systemów operacyjnych i innych zadań niskiego poziomu.

Jak się klika edycję wyjaśnia się skąd się wzięło "Texturowanie":

Edycja strony C/C++ Texturowanie :: 4programmers.net

Tytuł *

C/C++ Texturowanie

Rozszerzony tytuł Rozszerzony tytuł będzie widoczny na pasku tytułu w przeglądarce.

exturowanie za pomocą biblioteki SDL/open GL na bitmapach w c++

Skrócony opis artykułu

Witam,programuje właśnie podróbkę gry minecraft, wiem jak na openGL wygenerować świat, ale chciałem na ściągniętych bitmpach,zaprogramować texury do wygenerowania. mam wstępny projekt, zaimportowane bitmapy i chcę to połączyć w całość,pomimo przejżenia tysięcy poradników nadal nie rozumem, daltego piszę ten temat, proszę o szybką odpowiedź.

Należało by komuś grzecznie "zmyć głowę" za tą demolkę, ale nie widać (ja nie widzę) historii edycji (kto i co).
Na razie tego nie poprawiłem.

Może należy zabalować edycję kompendium początkującym?

0

Ja ostatnio edytowałem tę stronę:

screenshot-20220414111356.png

Jednak moja edycja dotyczyła pierdół, jakichś nadmiarowych znaczników i zmniejszania odstępów pomiędzy paragrafami — na pewno niczego dziwnego tam nie dopisywałem. Poza tym zawsze zanim opublikuję zmiany, korzystam z podglądu i dokładnie sprawdzam czy wszystko wygląda jak należy.

Pokazałbym co dokładnie zmieniłem, ale diff nie działa. :D

4

Skroro nie można nic poradzić to po prostu prawiłem

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1