Cześć zapodając ostatnio linka tu: https://4programmers.net/Forum/C_i_C++/360201-zabezpieczenie_petla_jesli_wprowadzany_znak_nie_jest_liczba?p=1839255#id1839255
Natrafiłem na taki kwiatek:
Texturowanie za pomocą biblioteki SDL/open GL na bitmapach w c++:: 4programmers.net
C/C++ Texturowanie
Język C jest językiem programowania stworzonym na początku lat siedemdziesiątych przez Dennisa Ritchiego do programowania systemów operacyjnych i innych zadań niskiego poziomu.
Jak się klika edycję wyjaśnia się skąd się wzięło "Texturowanie":
Edycja strony C/C++ Texturowanie :: 4programmers.net
Tytuł *
C/C++ Texturowanie
Rozszerzony tytuł Rozszerzony tytuł będzie widoczny na pasku tytułu w przeglądarce.
exturowanie za pomocą biblioteki SDL/open GL na bitmapach w c++
Skrócony opis artykułu
Witam,programuje właśnie podróbkę gry minecraft, wiem jak na openGL wygenerować świat, ale chciałem na ściągniętych bitmpach,zaprogramować texury do wygenerowania. mam wstępny projekt, zaimportowane bitmapy i chcę to połączyć w całość,pomimo przejżenia tysięcy poradników nadal nie rozumem, daltego piszę ten temat, proszę o szybką odpowiedź.
Należało by komuś grzecznie "zmyć głowę" za tą demolkę, ale nie widać (ja nie widzę) historii edycji (kto i co).
Na razie tego nie poprawiłem.
Może należy zabalować edycję kompendium początkującym?