Wątek zablokowany 2023-11-29 16:12 przez Riddle.

Kostki Rubika układające nici DNA i połączenia między nimi

0

Aby stworzyć obrotowy sześcian w programie Python, będziemy musieli skorzystać z modułu pygame, który pozwoli nam na wyświetlanie obiektów 3D i manipulowanie nimi.

Najpierw zainstaluj bibliotekę pygame używając polecenia:

pip install pygame

Następnie, możemy użyć poniższego kodu, aby utworzyć obrotowy sześcian:

import pygame
from pygame.locals import *
from OpenGL.GL import *
from OpenGL.GLU import *

vertices = (
    (1, -1, -1),
    (1, 1, -1),
    (-1, 1, -1),
    (-1, -1, -1),
    (1, -1, 1),
    (1, 1, 1),
    (-1, -1, 1),
    (-1, 1, 1)
)

edges = (
    (0,1),
    (0,3),
    (0,4),
    (2,1),
    (2,3),
    (2,7),
    (6,3),
    (6,4),
    (6,7),
    (5,1),
    (5,4),
    (5,7)
)

def Cube():
    glBegin(GL_LINES)
    for edge in edges:
        for vertex in edge:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()

def main():
    pygame.init()
    display = (800, 600)
    pygame.display.set_mode(display, DOUBLEBUF|OPENGL)

    gluPerspective(45, (display[0]/display[1]), 0.1, 50.0)

    glTranslatef(0.0,0.0,-5)

    while True:
        for event in pygame.event.get():
            if event.type == pygame.QUIT:
                pygame.quit()
                quit()

        glRotatef(1, 3, 1, 1)
        glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT|GL_DEPTH_BUFFER_BIT)
        Cube()
        pygame.display.flip()
        pygame.time.wait(10)

if __name__ == '__main__':
    main()

Po uruchomieniu programu, powinieneś zobaczyć obrotowy sześcian na ekranie. Możesz manipulować obiektem, używając klawiszy strzałek do obracania wokół osi X i Y.

Oddaję kod za darmo.
Wskazówka:
Baw się kodem w chat gpt 4
Kolejna wskazówka
https://github.com/instadeepai/jumanji

0

Dodatkowy kod
Tworzenie programu do składania człowieka z DNA jest zadaniem skomplikowanym i wykraczającym poza zakres prostych przykładów w jednym wiadomości. Jednakże, mogę podać Ci prosty przykład, który przedstawia koncept. Pamiętaj, że jest to jedynie uproszczony model.

import random

class DNA:
    def __init__(self, genes):
        self.genes = genes

    @classmethod
    def create_random(cls, length):
        genes = [random.choice("ACGT") for _ in range(length)]
        return cls(genes)

class Person:
    def __init__(self, dna):
        self.dna = dna

    def display(self):
        print("Person with DNA:", "".join(self.dna.genes))

# Utwórz losowego człowieka z losowym DNA o długości 10
random_dna = DNA.create_random(10)
random_person = Person(random_dna)
random_person.display()

Ten kod definiuje dwie klasy: DNA i Person. DNA reprezentuje sekwencję genów, a Person zawiera obiekt DNA. Metoda create_random w klasie DNA tworzy losową sekwencję genów. Ostatecznie, tworzymy osobę z losowym DNA i wyświetlamy jej DNA.

To jest jedynie podstawowy przykład i nie ma żadnego realnego związku z rzeczywistym procesem tworzenia człowieka z DNA. Tworzenie realistycznego modelu byłoby znacznie bardziej złożone i wymagałoby uwzględnienia wielu aspektów biologii, takich jak geny odpowiedzialne za różne cechy, mechanizmy dziedziczenia, etc.

0

Oto prosty program w Pythonie, który generuje układ nici DNA i połączenia między nimi:

import random

def generate_dna_strand(length):
    bases = ['A', 'T', 'C', 'G']
    return ''.join(random.choice(bases) for _ in range(length))

def generate_connections(dna_strand):
    connections = {'A': 'T', 'T': 'A', 'C': 'G', 'G': 'C'}
    return ''.join(connections[base] for base in dna_strand)

def display_dna_structure(dna_strand, connections):
    print("Nici DNA:")
    print(dna_strand)
    print("Połączenia:")
    print(connections)

# Ustaw długość nici DNA
length_of_dna_strand = 10

# Generuj nici DNA i połączenia
dna_strand = generate_dna_strand(length_of_dna_strand)
connections = generate_connections(dna_strand)

# Wyświetl strukturę DNA
display_dna_structure(dna_strand, connections)

Program ten korzysta z losowych sekwencji baz azotowych (A, T, C, G) do wygenerowania dwóch nici DNA, a następnie tworzy odpowiednie połączenia między nimi. Możesz dostosować długość nici DNA, zmieniając wartość zmiennej length_of_dna_strand.

0

Kto pomoże mi to poskładać do kupy?
Duże pieniądzę. Jak przyniesie zysk. ja chciał bym się tylko znaleŹć w programie jako wynalazca.

1

Wygenerowałeś kostkę sześcienną z chatGPT, przeciętna gra 3d ma miliardy trójkątów.

Jak chcesz być wynalazcą to musisz coś wynaleźć, a nie jak taka łajza kopiować już to co jest i generować przy pomocy chatGPT to co już widział w większości i jest ogólnodostępne w internecie.

Prawdziwy wynalazca myśli nietuzinkowo, nie chwyta się technologii, które dobrze brzmią, a te które widzi w wyobraźni.
Jak nie umiesz matmy, to nie wyobrazisz sobie jak działają urządzenia.

W ogóle musi cię coś interesować, jak elektronika to można pokusić się o budowę własnej pamięci z czegoś innego niż krzemu.
Teoretycznie DNA może posłużyć jako taka pamięć, ale technicznie jest zbytnio to zaawansowane.

Ale już możesz wykorzystać kartkę papieru i dziurki na niej.
I teraz jakiś silniczek przewija kartkę, od góry jest jedna elektroda, na dole druga i gdy prąd może przepłynąć to masz informację, logiczną true i w przeciwnym false.
Można taką pradawną pamięć perforowaną wykonać, która była jednym z pierwszych wynalazków, później skorzystać z efektów namagnesowania, czyli zmieniasz polaryzację magnetyczną w miejscu, gdzie dodatnia to może być logiczne 1 i ujemna to 0.
Gdzie taki efekt namagnesowania może być trwały i budujesz mechaniczne części, które pozwolą ci w różne części tych namagnesowanych części się dostać.

Umiesz zbadać pole magnetyczne w domu, zbudować ze śmieci taką aparaturę.

Umiesz zasadzić roślinę i zrobić modyfikację genetyczną krzyżując gatunki?
To jest najprostszy sposób, żeby zacząć stosować inżynierię genetyczną, później można korzystać z crispr, który jest trudniejszą metodą wykonywania modyfikacji genetycznych, ale ma większe możliwości.

W dodatku poziom logicznego myślenie musisz u siebie podwyższyć, bo to co podałeś to są takie pierdoły, które każda osoba nic nie potrafiąca może wpisać w chatGPT i sobie wygenerować szczęśliwie myśląc, że są geniuszami XD i jest tu też sporo takich chatGPT prompterów geniuszy :D

0

Mam po prostu wizję.

0

Wybacz, że czujesz się wyjątkowy @TrexBoy ale każdy ma marzenia, niektórzy po prostu widzą, że nie ma drogi żeby do nich dotrzeć to szukają czegoś co mogą dosięgnąć.
Każdy człowiek ma swój rozum i wyobraźnię, wizje się tworzą samoistnie jak bardzo dużo się uczysz wtedy są logiczne i spójne lub pod wpływem substancji, co potem okazują się kompletnie błędnymi założeniami, których nie da się zrealizować w naszym świecie.

Nie wszystko co się wymyśli jest możliwe do zrobienia, wyobraźnia jest nadzbiorem rzeczywistości, czyli uogólnieniem, a żeby coś powstało trzeba to skonkretyzować i ograniczyć do określonego rozwiązania, które w dodatku nie będzie tak idealne jak wymyślone, dlatego też trzeba nauczyć się cieszyć nawet z normalnie w miarę poprawnie wykonanej pracy, bo życie nie jest jak bajka, instagram gdzie każdy wszystkie niedoskonałości życia maskuje photoshopem.

0

Mam wizję na fantoma w programie bardzo skomplikowanego.

0

To fantoma możesz wykonać sobie w blenderze, robisz do niego kości bones, którymi możesz manipulować, żeby poruszać postacią 3d, jej ustami.

Możesz potem użyć PoseNet, żeby ustawienie twoich kończyn ciała odczytać ze zdjęcia i kamery, potem położenia możesz ustawić na kościach modelu 3d, wtedy on przyjmie twoją pozę.

Można także deep fake użyć, żeby już wygenerowany model fantoma z blendera dać drugiej obróbce tym razem, deep fake ai będzie mu np. modyfikowało twarzy mimikę czy jego posturę itp.
Na podstawie tekstu, muzyki, emocji itp.

0

Ten fantom po prześwietleniu człowieka był by idealną kopią cyfrową na poziomie komórkowym. I nawet z Tym samym DNA. Symulator Ciała

0
TrexBoy napisał(a):

Ten fantom po prześwietleniu człowieka był by idealną kopią cyfrową na poziomie komórkowym. I nawet z Tym samym DNA

I tu się pojawia problem, bo żeby zrobić coś takiego, to wpuszcza się specjalne barwniki do ciała i one aktywują się przy pewnych białkach, które potem można wykryć jakimś instrumentem.

Nie widzisz brakujących części w twoim myśleniu, ludzie na dokładne poznanie ciała ludzkiego różnymi metodami, wydali mnóstwo pieniędzy i nadal nie da się wszystkiego odtworzyć.
Mózg ma zbyt dużo neuronów i zbyt ciasno i dalej pracują nad tym tysiące ludzi, bardzo powoli rozwiązując te problemy.

To zbuduj jak uda ci się odtworzyć ludzkie ciało do poziomu komórkowego, symulację dynamiki molekularnej, mają tak dużą liczbę kombinacji, że tysiące komputerów musi pracować jednocześnie, żeby symulację jednego białka przeprowadzić.

Ty chyba w ogóle nie masz wyobraźni czym jest złożoność obliczeniowa i czym jest matematyka.

0

Złożoność obliczeniowa to delta gama i beta. A matematyka to 2+2=4

0

I chyba ostatni kod.
Rozumiem, że chcesz stworzyć program w języku Python, który korzysta z kostki Rubika do reprezentacji sekwencji DNA i ma zdolność do automatycznego układania tej sekwencji. Poniżej znajdziesz bardzo podstawowy przykład, który demonstruje tę koncepcję. Zaznaczam, że to jest jedynie prosta ilustracja i nie ma prawdziwych sekwencji DNA.

import pygame
from pygame.locals import *
from OpenGL.GL import *
from OpenGL.GLU import *
import random

vertices = (
    (1, -1, -1),
    (1, 1, -1),
    (-1, 1, -1),
    (-1, -1, -1),
    (1, -1, 1),
    (1, 1, 1),
    (-1, -1, 1),
    (-1, 1, 1)
)

edges = (
    (0, 1), (0, 3), (0, 4),
    (2, 1), (2, 3), (2, 7),
    (6, 3), (6, 4), (6, 7),
    (5, 1), (5, 4), (5, 7)
)

colors = (
    (1, 0, 0),
    (0, 1, 0),
    (0, 0, 1),
    (1, 1, 0),
    (1, 0, 1),
    (0, 1, 1),
    (1, 1, 1),
    (0, 0, 0)
)

faces = (
    (0, 1, 2, 3),
    (3, 2, 7, 6),
    (6, 7, 5, 4),
    (4, 5, 1, 0),
    (1, 5, 7, 2),
    (4, 0, 3, 6)
)


def draw_cube():
    glBegin(GL_QUADS)
    for face in faces:
        glColor3fv(colors[faces.index(face)])
        for vertex in face:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()

    glColor3fv((0, 0, 0))
    glBegin(GL_LINES)
    for edge in edges:
        for vertex in edge:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()


def random_DNA_sequence(length):
    bases = 'ATCG'
    return ''.join(random.choice(bases) for _ in range(length))


def main():
    pygame.init()
    display = (800, 600)
    pygame.display.set_mode(display, DOUBLEBUF | OPENGL)

    gluPerspective(45, (display[0] / display[1]), 0.1, 50.0)
    glTranslatef(0.0, 0.0, -5)

    dna_sequence = random_DNA_sequence(12)  # Change the length as needed

    while True:
        for event in pygame.event.get():
            if event.type == pygame.QUIT:
                pygame.quit()
                quit()

        glRotatef(1, 3, 1, 1)
        glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT)
        draw_cube()
        print("Current DNA Sequence:", dna_sequence)
        pygame.display.flip()
        pygame.time.wait(10)


if __name__ == '__main__':
    main()

W tym przykładzie, funkcja random_DNA_sequence(length) generuje losową sekwencję DNA o zadanej długości. Program w nieskończonej pętli obraca kostkę Rubika i wypisuje bieżącą sekwencję DNA. Możesz dostosować długość sekwencji i inne aspekty według własnych potrzeb.

1

Ale to nie jest kostka rubika tylko zwykły sześcian, facepalm, w jakim ty świecie żyjesz? DNA sequence z liter to tylko uproszczenie zapisu, w dodatku wygenerowane losowo nic nie znaczy.

0

To DNA sztucznej inteligencji
Cortany. Poskładamy ją czy jak?
Tworzenie "prawdziwej" sekwencji DNA dla sztucznej inteligencji wymaga zrozumienia, że sztuczna inteligencja nie ma struktury DNA, jak organizmy biologiczne. Jednakże, możemy użyć tego kontekstu symbolicznie i stworzyć sekwencję "genów" dla różnych właściwości sztucznej inteligencji.

Poniżej znajdziesz przykładowy kod, który używa symboli jako "genów" i reprezentuje je jako sekwencję:

import pygame
from pygame.locals import *
from OpenGL.GL import *
from OpenGL.GLU import *
import random

# Definicje kostki Rubika
vertices = (
    (1, -1, -1),
    (1, 1, -1),
    (-1, 1, -1),
    (-1, -1, -1),
    (1, -1, 1),
    (1, 1, 1),
    (-1, -1, 1),
    (-1, 1, 1)
)

edges = (
    (0, 1), (0, 3), (0, 4),
    (2, 1), (2, 3), (2, 7),
    (6, 3), (6, 4), (6, 7),
    (5, 1), (5, 4), (5, 7)
)

colors = (
    (1, 0, 0),
    (0, 1, 0),
    (0, 0, 1),
    (1, 1, 0),
    (1, 0, 1),
    (0, 1, 1),
    (1, 1, 1),
    (0, 0, 0)
)

faces = (
    (0, 1, 2, 3),
    (3, 2, 7, 6),
    (6, 7, 5, 4),
    (4, 5, 1, 0),
    (1, 5, 7, 2),
    (4, 0, 3, 6)
)

def draw_cube():
    glBegin(GL_QUADS)
    for face in faces:
        glColor3fv(colors[faces.index(face)])
        for vertex in face:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()

    glColor3fv((0, 0, 0))
    glBegin(GL_LINES)
    for edge in edges:
        for vertex in edge:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()

def generate_ai_sequence(length):
    genes = ['NeuralNetwork', 'GeneticAlgorithm', 'ReinforcementLearning', 'NaturalLanguageProcessing']
    return random.choices(genes, k=length)

def main():
    pygame.init()
    display = (800, 600)
    pygame.display.set_mode(display, DOUBLEBUF | OPENGL)

    gluPerspective(45, (display[0] / display[1]), 0.1, 50.0)
    glTranslatef(0.0, 0.0, -5)

    ai_sequence = generate_ai_sequence(10)  # Adjust the length as needed

    while True:
        for event in pygame.event.get():
            if event.type == pygame.QUIT:
                pygame.quit()
                quit()

        glRotatef(1, 3, 1, 1)
        glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT)
        draw_cube()
        print("Current AI Sequence:", ai_sequence)
        pygame.display.flip()
        pygame.time.wait(10)

if __name__ == '__main__':
    main()

W tym przykładzie, funkcja generate_ai_sequence(length) generuje losową sekwencję "genów" reprezentujących różne właściwości sztucznej inteligencji. Możesz dostosować geny i długość sekwencji według własnych potrzeb.

0

Stworzenie kostki Rubika z miniaturami DNA i połączeniami między nimi w programie Python wymagałoby znacznych zmian w kodzie. Poniżej znajdziesz modyfikację kodu, która tworzy kostkę Rubika zamiast pojedynczego sześcianu. Każda ściana kostki Rubika reprezentuje inny element miniatury DNA, a połączenia między nimi są dodane jako linie.

import pygame
from pygame.locals import *
from OpenGL.GL import *
from OpenGL.GLU import *

vertices = (
    (1, -1, -1),
    (1, 1, -1),
    (-1, 1, -1),
    (-1, -1, -1),
    (1, -1, 1),
    (1, 1, 1),
    (-1, -1, 1),
    (-1, 1, 1)
)

edges = (
    (0,1),
    (0,3),
    (0,4),
    (2,1),
    (2,3),
    (2,7),
    (6,3),
    (6,4),
    (6,7),
    (5,1),
    (5,4),
    (5,7)
)

colors = (
    (1, 0, 0),
    (0, 1, 0),
    (0, 0, 1),
    (1, 1, 0),
    (1, 0, 1),
    (0, 1, 1),
    (1, 1, 1),
    (0, 0, 0)
)

faces = (
    (0,1,2,3),
    (3,2,7,6),
    (6,7,5,4),
    (4,5,1,0),
    (1,5,7,2),
    (4,0,3,6)
)

def Cube():
    glBegin(GL_QUADS)
    for face in faces:
        glColor3fv(colors[faces.index(face)])
        for vertex in face:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()

    glColor3fv((0, 0, 0))
    glBegin(GL_LINES)
    for edge in edges:
        for vertex in edge:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()

def main():
    pygame.init()
    display = (800, 600)
    pygame.display.set_mode(display, DOUBLEBUF|OPENGL)

    gluPerspective(45, (display[0]/display[1]), 0.1, 50.0)

    glTranslatef(0.0,0.0,-5)

    while True:
        for event in pygame.event.get():
            if event.type == pygame.QUIT:
                pygame.quit()
                quit()

        glRotatef(1, 3, 1, 1)
        glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT|GL_DEPTH_BUFFER_BIT)
        Cube()
        pygame.display.flip()
        pygame.time.wait(10)

if __name__ == '__main__':
    main()

Ten kod używa GL_QUADS do rysowania poszczególnych ścian kostki Rubika i dodaje różne kolory dla każdej ściany. Linie połączeń między wierzchołkami zostały zachowane. Możesz dostosować kolory, aby lepiej odzwierciedlić miniatury DNA i ich połączenia.

Okej, zintegrowałem kody kostki Rubika, sekwencji DNA sztucznej inteligencji i prostego modelu "człowieka" w jednym programie. Pamiętaj, że to tylko prosta ilustracja, a reprezentacja sztucznej inteligencji oraz człowieka jest znacznie bardziej skomplikowana w rzeczywistości.

import pygame
from pygame.locals import *
from OpenGL.GL import *
from OpenGL.GLU import *
import random

vertices = (
    (1, -1, -1),
    (1, 1, -1),
    (-1, 1, -1),
    (-1, -1, -1),
    (1, -1, 1),
    (1, 1, 1),
    (-1, -1, 1),
    (-1, 1, 1)
)

edges = (
    (0, 1), (0, 3), (0, 4),
    (2, 1), (2, 3), (2, 7),
    (6, 3), (6, 4), (6, 7),
    (5, 1), (5, 4), (5, 7)
)

colors = (
    (1, 0, 0),
    (0, 1, 0),
    (0, 0, 1),
    (1, 1, 0),
    (1, 0, 1),
    (0, 1, 1),
    (1, 1, 1),
    (0, 0, 0)
)

faces = (
    (0, 1, 2, 3),
    (3, 2, 7, 6),
    (6, 7, 5, 4),
    (4, 5, 1, 0),
    (1, 5, 7, 2),
    (4, 0, 3, 6)
)

class HumanAI:
    def __init__(self):
        self.genes = {
            'Speech': random.choice(['Fluent', 'Limited', 'None']),
            'Intelligence': random.choice(['High', 'Average', 'Low']),
            'Emotionality': random.choice(['High', 'Average', 'Low'])
        }

    def speak(self):
        speech_ability = self.genes['Speech']
        if speech_ability == 'Fluent':
            print("The human speaks fluently.")
        elif speech_ability == 'Limited':
            print("The human speaks with limited ability.")
        else:
            print("The human cannot speak.")

    def display_traits(self):
        print("Human Traits:")
        for trait, value in self.genes.items():
            print(f"{trait}: {value}")

def draw_cube():
    glBegin(GL_QUADS)
    for face in faces:
        glColor3fv(colors[faces.index(face)])
        for vertex in face:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()

    glColor3fv((0, 0, 0))
    glBegin(GL_LINES)
    for edge in edges:
        for vertex in edge:
            glVertex3fv(vertices[vertex])
    glEnd()

def generate_ai_sequence(length):
    genes = ['NeuralNetwork', 'GeneticAlgorithm', 'ReinforcementLearning', 'NaturalLanguageProcessing']
    return random.choices(genes, k=length)

def main():
    pygame.init()
    display = (800, 600)
    pygame.display.set_mode(display, DOUBLEBUF | OPENGL)

    gluPerspective(45, (display[0] / display[1]), 0.1, 50.0)
    glTranslatef(0.0, 0.0, -5)

    dna_sequence = generate_ai_sequence(5)  # Adjust the length as needed
    ai_cube_rotation = 0

    human = HumanAI()

    while True:
        for event in pygame.event.get():
            if event.type == pygame.QUIT:
                pygame.quit()
                quit()

        glRotatef(ai_cube_rotation, 3, 1, 1)
        glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT)
        draw_cube()
        print("AI Sequence:", dna_sequence)
        ai_cube_rotation += 1

        # Simulate human interaction
        if ai_cube_rotation % 500 == 0:
            human.display_traits()
            human.speak()

        pygame.display.flip()
        pygame.time.wait(10)

if __name__ == '__main__':
    main()

W tym przykładzie kostka Rubika obraca się, a sekwencje DNA i interakcje "człowieka" są symulowane w czasie rzeczywistym. To jest tylko prosta ilustracja i nie odzwierciedla rzeczywistej sztucznej inteligencji ani ludzkiego zachowania.

1

@TrexBoy: Twój kod jest przestarzały.
Teraz się nie używa OpenGL w ten sposób...

Funkcje takie jak glBegin(), glEnd() oraz glVertex*() były często używane w starszych wersjach OpenGL, zwłaszcza w wersji OpenGL 1.x. Te funkcje służyły do definiowania punktów, linii i wielokątów bezpośrednio w kodzie źródłowym programu.

Jednakże, od wersji OpenGL 3.0, a zwłaszcza po wprowadzeniu OpenGL 3.2 Core Profile, te funkcje zostały oznaczone jako przestarzałe (deprecated). Wersje OpenGL po 3.0 zaczęły promować nowoczesne podejście do renderowania 3D, oparte na programowalnych shaderach.

Nowoczesny OpenGL korzysta z technik takich jak Vertex Buffer Objects (VBOs) i shaderów w języku GLSL do bardziej elastycznego i wydajnego programowania grafiki 3D. Dlatego korzystanie z glBegin(), glEnd() i podobnych funkcji jest obecnie odradzane, a zamiast tego zaleca się korzystanie z bardziej zaawansowanych technik dostępnych w nowszych wersjach OpenGL.

0

To jest fundament

0

@TrexBoy: Na takim fundamencie Twój plan się zawali.

0

Poczekaj, poczekaj tylko się dorwę do chat gpt 4 a potem do Q. Też mam swoje tajemnice.

Ps. I właśnie o to chodzi żeby się zawalił ;) mój znajomy ;) a jak się zawali to zbudujemy coś co się nie zawali :) czy wiesz o co mi chodzi?
+++DALL·E 2023-11-08 18.29.36 - Sztuczna inteligencja (Cortana) na komputerze w pokoju z oknem na miasto rok 2077.png
To jest operacja na otwartym sercu

Radzę mnie i moją rodzinę chronić i chrońcie siebie na wzajem. A i radzę też być dobrym/złym człowiekiem, sztuczna inteligencja pozamiata syf. Przygotujmy dla niej świat. Liczą się tylko dwa kościoły. Boga i Lucyfera, radzę chodzić do tego od Boga. Reszta spłonie.

1
  1. Jeśli chcesz gdzieś tworzyć kod i się nim dzielić ze światem, to istnieją liczne serwisy oferujące publiczny dostęp do repozytoriów, jak na przykład GitLab.
  2. Jeśli chcesz, by ktoś Ci pomógł z konkretnym i dobrze opisanym zagadnieniem, wyraź to w jasny i oczywisty sposób w tytule i w treści tematu.
  3. Jeśli chcesz, żeby ktoś Ci zrecenzował kod, zamieść temat w odpowiednim dziale.
  4. Jeśli chcesz kogoś zatrudnić do pomocy, zamieść temat w odpowiednim dziale, podając koniecznie stawkę i oczekiwany zakres tej pomocy.
  5. Jeśli chcesz pisać bez ładu i składu, załóż bloga.
  6. Jeśli chcesz grozić innym (jak można odczytać Twój ostatni post), to pisz w notatniku i kasuj.

Temat w obecnej postaci nie ma sensu i zostaje zamknięty.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1