symulacja żelowej kostki

0

Witam serdecznie

wiem że jestem tutaj nowy i pewnie zaraz mnie zbluzgacie że zaczynam od takiego wejścia ale liczę na Waszą pomoc. Muszę zrobić w openGL-u (C++) coś na zasadzie "żelka". To ma być kostka z żelu która spada z góry i obijała się od podłoża (rozciąga się), leciała w górę (wydłużała się) itd. Czy ktoś mi pomoże bo za Chiny nie wiem jak się za to zabrać.

Serdecznie pozdrawiam

0

Są tu w zasadzie dwa problemy:

  1. tworzenie obiektu do rysowania w Open GL (jak znasz open GL to powinna być to łatwizna).
  2. symulacja ruchów żelka (popatrz na coś co się nazwa Newton's playground, albo spróbuj sam algorytmem Verleta).
0

Sam obiekt narysować to jest pół biedy więc z takim czymś nie będzie problemu. Chodzi o to że on ma spadać z góry i odbić się od podłoża, a właściwie nie odbić tylko się do niego przykleić i zacząć "pracować" czyli spłaszczyć się i wydłużać. To co napisałeś ... sprawdzę i mam nadzieję że mnie to chociaż troszkę nakieruje do dalszych działań.

Pozdrawiam

0

w takim razie ZMIEŃ TYTUŁ. Open GL nie ma nic do twojego problemu, więc nie powinien być w tytule (tu pasuje: symulacja gumowej/żelowej kostki).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1