symulacja trawy

0

Hey!
Musze zrobic symulacje trawy, która bedzie podlozem mojej wyspy.
Trawa musi rosnac stopniowo wraz z uplywem czasu.
Stworzylem tablice dwuwymiarowa typu Trawa.
Trawa to moja klasa.
Chodzi mi o to jak zrobic zeby ona rosla.
Na samym poczatku nie chodzi mi o graficzna strone ale o sama implementacje.
Wydaje mi sie ze powininna to byc symulacja ciagla.
Trawa ma kilka leveli wzrostu.
Tylko po prostu nie wiem jak to zaimplementowac.
Najwiekszy problem mam z ta symulacja ciagla.
Jezeli juz zostanie wyjasnione jak zrobic powyzsze to bede rowniez
wdzieczny za porady dotyczace grafiki.
Srodowisko w jakim pisze moj projekt to Visual C++.
Moze znacie jakies stronki dotyczace tego typu zagadnien.
Dziekuje za pomoc, pozdrawiam.

Kolejny problem jaki mam to czy moge pisac czesc powyzszego programu w klasycznym C++. Napisalem wlasnie w ten sposób kod dotyczacy trawy. Mam teraz problem jak polaczyc to z projektem. Moj projekt to aplikacja typu MFC AppWizard dialog box. Mam pytanie, jak laczyc kod w klasycznym c++ z projektem.

0

nie wiem ale wydaje mi się że wystarczy zrobić tablice np int trawa[100][100] ; czyli 10 000 kłosów trawy i teraz aby ona rosła to po prostu dodajesz do np. trawa[-0][0]+1; i tak dalej , ale chyba nie o to ci chodzi .. bo jeśli tak to potem wystarczy wgrac to do bufora wierzchołków w dx i rysować linie (jakiej tam chcesz grubosci) na wysokość trawa[x][y]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1