Jadę pierwszy program z poradnikiem po dłuższych przygotowaniach lecz wgl nie wiem co jest źle w moim kodzie. Byłbym wdzięczny jagby ktoś mi pomógł.
import pygame
pygame.init()
window = pygame.display.set_mode((1280, 720))
class Player:
def __init__(self):
self.x_cord = 0
self.y_cord = 0
self.width = 0
self.height = 0
self.image = pygame.image.load("rowr.png")
def tick(self, keys):
if keys[pygame.K_w]:
self.y_cord -= 2
if keys[pygame.K_a]:
self.x_cord -= 2
if keys[pygame.K_s]:
self.y_cord += 2
if keys[pygame.K_d]:
self.x_cord += 2
def draw(self):
window.blit(self.image, (self.x_cord, self.y_cord))
def main():
run = True
player = Player()
while run:
pygame.time.Clock().tick(60) # powtórzenia pętli
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT: # Jak zamknę okno
run = False
keys = pygame.key.get_pressed()
player.tick(keys)
window.fill((24, 164, 240))
player.draw()
pygame.display.update()
if __name__ == "__main__":
main()