Wątek przeniesiony 2023-02-13 09:43 z C/C++ przez cerrato.

Znalezienie i przerobienie kodu źródłowego pewnej gry

0

Mam pewną grę klient na PC chciałbym trochę podrasować postać w grze

ogólnie potrzebuje kogoś kto ogarnia kod z gry i podrasować postać

4

Ale masz ten kod — tzn. gra jest otwartoźródłowa — czy nie masz tego kodu? Bo to dwa zupełnie inne zestawy umiejętności są potrzebne…

No i, przede wszystkim — ile płacisz?

0

Zapewne kolejny wątek na temat Tibia ;)

0

Mam całego klienta nie wiem czy jest otwartoźródłowa i nie to nie tibia 😅
Jeśli da się coś zrobić to co do zapłaty dogadamy się 😉

1
Grimi napisał(a):

Mam całego klienta nie wiem czy jest otwartoźródłowa i nie to nie tibia 😅
Jeśli da się coś zrobić to co do zapłaty dogadamy się 😉

a jakiego poziomu kwot się spodziewasz za zdezasemblowanie (reverse engeneering) gry ? Co mi się wydaje, ze problem w ilości zer.

0

Wrzuć na github-a kod to popatrzymy

0

Musicie mi pomóc gdzie znaleźć kod i który to będzie

3
Grimi napisał(a):

Musicie mi pomóc gdzie znaleźć kod i który to będzie

XD jakby to było takie łatwe, że wystarczy wskazać jeden plik, to byś nie musiał za to płacić i dawno byś przestał grać z powodu wszędobylskich cheaterow, hakerze

0
Grimi napisał(a):

Musicie mi pomóc gdzie znaleźć kod i który to będzie

Bo jak nie, to co?

0
Grimi napisał(a):

Mam całego klienta nie wiem czy jest otwartoźródłowa i nie to nie tibia 😅
Jeśli da się coś zrobić to co do zapłaty dogadamy się 😉

No i właśnie w tym tkwi problem. Jakby Ci to wytłumaczyć…

Wyobraź sobie, że jest jakaś restauracja z daniami na wynos, czy w dostawie (twórca gry), od którego zamawiasz jakieś jedzenie (grę). Ale nie pasuje Ci to, co jest zrobione, tylko byś chciał, żeby było coś trochę inaczej — mięso mielone by trzeba było inaczej przyprawić, albo coś podobnego (zmiany w grze, których chcesz).

Więc jak masz przepis (kod źródłowy), to to zazwyczaj nie jest takie trudne, potrzebujesz tylko kucharza (programisty tego języka, w którym została napisana gra — zupełnie niekoniecznie to będzie C++, jak podejrzewasz na starcie…). Wprowadzi w przepisie zmiany, jakie chcesz i ugotuje na nowo, to będziesz miał to, czego szukasz.
Ale jeśli nie masz przepisu, to to nagle się robi dużo poważniejsze wyzwanie. Teraz już Ci nie wystarczy byle kucharz (programista), teraz potrzebujesz jakiegoś wyspecjalizowanego testera smaków, inżyniera spożywczego i w ogóle (specjalistę od inżynierii wstecznej), żeby w ogóle mógł zrozumieć, czego użyto do zrobienia produktu. I gotowe danie (gra) w tym pomaga tylko trochę — tzn. bez niego to by się w ogóle nie udało, ale i tak podmiana świni na dzika w gotowej kiełbasie to nie jest coś… realistycznie możliwego.

Zatem problem urasta do pokaźnych rozmiarów. A to oznacza pokaźne środki potrzebne na wykonanie i brak gwarancji sukcesu. Możesz się podzielić większą liczbą szczegółów pod lepszą wycenę, ale wersja krótka jest taka — jesli to gra single player pozbawiona jakichkolwiek zabezpieczeń, to może Cheat Engine wystarczy, i za skonfigurowanie i ogarnięcie tego zapłacisz tak do tysiąca złotych, albo możesz samemu się dokształcić i mieć za darmo. Jak nie wystarczy, tylko faktycznie trzeba robić inżynierię wsteczną, to mówimy o cenach w okolicy kilkunastu tysięcy złotych i w górę (miesiąc pracy kogoś kumatego). Jak to gra sieciowa, to pomnóż przez dziesięć. Jak to gra z nowoczesnymi zabezpieczeniami, to też pomnóż przez dziesięć. W szczególności, jeśli to jest gra sieciowa z nowoczesnymi zabezpieczeniami, to pomnóż przez sto.

I nie, nie żartuję. W takim Valorancie, na przykład, sami twórcy gry oferują 100 000 $ — kilkaset tysięcy złotych — za udokumentowanie możliwości wykonania takich zmian. Więc jak chcesz, żeby ktoś nie tylko ich dowiódł, ale faktycznie je wykonał — kilka razy więcej roboty — to i mu trzeba kilka razy więcej zapłacić.

0

Rozumiem, najpierw to trzeba żeby ktoś to właśnie zobaczył i np. wycenił preferuję kontakt telegram

0

Mógłbyś podać nazwę tej gry?
Jeśli jakieś dane będą interpolowane po stronie użytkownika to coś tam pójdzie nagiąć + jakieś błędy w sprawdzaniu poprawności danych.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1