Znalezienie i naprawienie wycieku pamięci

0

Cześć,
szukam doświadczonej osoby w C++, która pomoże w znalezieniu i naprawieniu wycieku pamięci, wiem w jakiej części kodu się to dzieje (komunikacja serwer - klient) i mam przypuszczenia co dokładnie się dzieje, jednak nie jestem w stanie sam znaleźć konkretnego miejsca.

Proszę o prywatną wiadomość lub pozostawienie kontaktu do siebie (np. mail).
Zlecenie oczywiście płatne, myślę, że kilka stówek, więc nie wiem czy takie drobne.

0

Czyste C++, można użyć jakiegokolwiek systemu, czy może aplikacja jest przywiązana do jakiegoś systemu Windows/Linux/MacOS/inny?
Jak skomplikowany jest proces konfiguracji?
Masz testy automatyczne do tego projektu? Jakie jest pokrycie?
Wycieki pamięci odnajduje się bardzo prosto, więc nie rozumiem problemu.

0

Czyste C++, linux/windows, lecz raczej nikt nie chciałby się bawić w konfigurowanie tej aplikacji do debuggowania ponieważ jest to emulator gry, dlatego problem jest tak ciężki, trzeba to znaleźć w kodzie.
Ustaliłem, że jest to problem w komunikacji, ktoś spamuje pakietami do serwera, normalnie serwer po prostu odpowiada na te pakiety (np. poruszanie się, wyświetlanie opisu przedmiotu) ale w tym przypadku wydaje się że te pakiety zostają w aplikacji zamiast przelecieć dalej do gracza (?).

Korzystałem z tego patentu, dzięki niemu namierzyłem sporo bloczków o rozmiarach np. 65524 kB zawierające treści pakietów które powinny być wysłane do gracza: https://unix.stackexchange.co[...]ory-leak-of-a-running-process

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1