Wskazówki są proste, chociaż moje może nie za idealne ;) Polecam zatem zapoznać się z wpisem na moim blogu o robieniu Trainera do starej gry "Max Payne". Trainer jest dołączony ze źródłem, a link do niego jest pod koniec wpisu. Powstało to dawno temu i nie jest oczywiście idealne.
Pisane w Delphi 7 i WinAPI. Ważne, że na wspominanej we wpisie wersji gry z patchem 1.05, jak wynika z moich testów działa raczej ok. Masz tam użyte funkcje FindBytesInMemory
oraz FindStringInMemory
. Wiem, że ich kod mógłby być ciut bardziej optymalny. Ale jest jak jest. Gdy to pisałem cały czas się doskonaliłem. A moim celem było stworzenie tego tylko w WinAPI. Zawsze masz jakby "bazę" do dalszego kombinowania całkiem po swojemu i samodzielnie z tym do czego Ci to jest dalej potrzebne.
EDIT: dołączyłem kod plus exek i potrzebne moduły do tego posta. Poprawiona literówka w jednym z tekstów. Do tego nie ma użycia modułów KolMCK i skrypt buildujący nie pakuje exeka UPX'em. A wspomniane elementy mogą powodować false positives przy wielu tandetnych programach av.