Mam do napisania 3 programy, bardzo prosiłbym o pomoc jeśli to możliwe.

  1. Gra kółko i krzyżyk. W grze powinna być możliwość wprowadzania danych dla dwóch graczy oraz wielokrotnego rozegrania partii z możliwością zliczania zwycięstw.
    W programie muszą pojawić się co najmniej trzy klasy:
    Klasa Gra – klasa odpowiedzialna za kontrolę gry.
  • rozpoczęcie gry
  • dodawanie graczy
  • zliczanie liczby zwycięstw
  • zakończenie gry
    Klasa Plansza – zawierająca tabelę reprezentującą plansze do gry i kontrolującą partię.
    Klasa Gracz – zawierająca dane dotyczące gracza.
  • imię
  • nazwisko
  1. Program wykonujący działania na ułamkach zwykłych.
    W programie powinny pojawić się następujące elementy:
    Klasa Ulamek – zawierająca licznik i mianownik ułamka
    Klasa Dzialania - wykonująca działania na ułamkach:
  • skracanie ułamka
  • odwracanie ułamka
  • zamiana na ułamek dziesiętny
  • zamiana na ułamek właściwy
  • dodawanie, odejmowanie ułamków (należy skorzystać z przeciążenia operatorów +, -)
    W programie należy uwzględnić walidację (np. licznik i mianownik to liczby całkowite, mianownik różny od zera).

3.Obsługa bankomatu/wpłatomatu. Bankomat powinien umożliwiać wpłatę i wypłatę gotówki po podaniu pinu.
Program powinien składać się co najmniej z następujących klas.
Klasa Klient zawierająca dane osób(numer_konta, stan_konta, pin) korzystających z bankomatu.
Klasa BazaKlientów zadaniem klasy jest wczytanie do kolekcji danych z pliku „klienci.xml” (numer_konta, stan_konta, pin).
Klasa Bankomat, której zadaniem jest obsługa klienta.

  • Zaloguj
  • WplataGotowki
    -WyplataGotowki
    -SprawdzStanKonta
    -Wyloguj
    Klasa Logowanie – weryfikująca poprawność logowania do bankomatu.