Mam do napisania 3 programy, bardzo prosiłbym o pomoc jeśli to możliwe.
- Gra kółko i krzyżyk. W grze powinna być możliwość wprowadzania danych dla dwóch graczy oraz wielokrotnego rozegrania partii z możliwością zliczania zwycięstw.
W programie muszą pojawić się co najmniej trzy klasy:
Klasa Gra – klasa odpowiedzialna za kontrolę gry.
- rozpoczęcie gry
- dodawanie graczy
- zliczanie liczby zwycięstw
- zakończenie gry
Klasa Plansza – zawierająca tabelę reprezentującą plansze do gry i kontrolującą partię.
Klasa Gracz – zawierająca dane dotyczące gracza. - imię
- nazwisko
- Program wykonujący działania na ułamkach zwykłych.
W programie powinny pojawić się następujące elementy:
Klasa Ulamek – zawierająca licznik i mianownik ułamka
Klasa Dzialania - wykonująca działania na ułamkach:
- skracanie ułamka
- odwracanie ułamka
- zamiana na ułamek dziesiętny
- zamiana na ułamek właściwy
- dodawanie, odejmowanie ułamków (należy skorzystać z przeciążenia operatorów +, -)
W programie należy uwzględnić walidację (np. licznik i mianownik to liczby całkowite, mianownik różny od zera).
3.Obsługa bankomatu/wpłatomatu. Bankomat powinien umożliwiać wpłatę i wypłatę gotówki po podaniu pinu.
Program powinien składać się co najmniej z następujących klas.
Klasa Klient zawierająca dane osób(numer_konta, stan_konta, pin) korzystających z bankomatu.
Klasa BazaKlientów zadaniem klasy jest wczytanie do kolekcji danych z pliku „klienci.xml” (numer_konta, stan_konta, pin).
Klasa Bankomat, której zadaniem jest obsługa klienta.
- Zaloguj
- WplataGotowki
-WyplataGotowki
-SprawdzStanKonta
-Wyloguj
Klasa Logowanie – weryfikująca poprawność logowania do bankomatu.