Poszukuję grafika; z czego mają być mapy

0

Witam. Od pewnego już (dłuższego ;-)) czasu piszę progsa do robienia map do gier. I teraz następuje pytanie. Nie wiem, czy kafelki, z których "budujemy" mapę mają być w kształcie równoległoboków, czy mają być prostokątami(dodam tylko, że na razie są prostokątami, a ich rozmiar można zmieniać). Co Wy o tym myślicie?

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś z Was nie chciałby mi pomóc, i zrobić kilkadziesiąt(ech... :-) ) grafik, właśnie kafelków. Miały by one przedstawiać trawę, piach, drzewa, wodę, chmury, takie bloki, jak są w platformówkach, drzewa itp. Co do wynagrodzenia, to by się można było dogadać. Czekam na wszelkie propozycje. Pzdr, Loczek

0

krztałt bloków zależy od ciebie, a raczej od perspektywy, ale zazwyczaj robi się kwadraty o równych bokach (co jest dobre do robienia równych map), a potem dokonuje się transformacji w np. równoległoboki aby pasowały do perspektywy.

na ieci jest cała masa textur, wystarczy poszukać... dla przykładu w szkolnym Corelu Classic jest zestaw wszystkich textur potrzebnych do zrobienia mapki, włącznie z drogami i.t.p.

0

Oki, a co, jak nie mam tego Corela Classica? Mam Corela 9, czy w nim też to jest?Bo jakoś znaleźć nie mogę...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1