ty takze czekasz juz ZBYT DLUGO na swoja koszulke?

0

Butik.pl wykazuje sie kompletnym brakiem profesjonalizmu i na koszulki czeka sie blisko dwa tygodnie (przynajmniej w zalozeniach - na razie do nikogo jeszcze nie doszla).

Jesli i Ty jestes tym rozgoryczony, oto o co apeluje aby uczynic:

  • napisac im na gg (numer: 900119) jacy jestescie z tego powodu wkurzeni (ale tak w miare kulturalnie :)).
  • wejsc na strone butik.pl i skorzystac z linkow kontakt etc. i napisac cos podobnego na maila.

Ja wlasnie za chwile to uczynie - zmobilizuja sie wylacznie jesli wiecej osob zrobi to samo.

I nie wierzcie w sciemy ze to wina poczty polskiej. Kazdy kto kupuje cos np. na allegro wie jak ona dziala - tydzien to max oczekiwania.

0

Poprawka: kuba_e dostal :> I to chyba jedyna osoba (przynajmniej o ktorej wiem).

0

Roszi , a dostałeś maila potwierdzającego zamówienie ?? Tam w nim jest link , dzięki któremu , możesz sprawdzać jaki jest status twojego zamówienia . Ja zamówiłem gdzieś ponad tydzień temu , ale dopiero 3 dni temu przy statusie widniał napis wysłano . Czy od 2 tygodni jest u ciebie status wysłano ?? Na stronie pisze też , że :
Realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia, zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane. Butik.pl. realizuje zamówienia tylko na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
weź pod uwage , że koleś musi to najpier sprawdzić czy podałeś prawidłowe dane , potem wydrukować i dopiero potem rozsyła .

0

No własnie Roszi... też chciałem już pisać tego posta. Najpierw jak sie zamawia, przy statusie płatności piszę "oczekiwane". Taka sytuacja była jakiś czas (z tydzień), wkurzyłem się na maxa i postanowiłem do nich napisać: (akurat "ktos" był dostepny)

<font color="darkblue">Ja (19-06-2003 9:29)
Witam czemu jak zamówiłem sobie koszulke, pisze status płatnosci: oczekiwanie, czy to znaczy ze juz koszulka została wysłana czy co? prosze o kontakt
BUTIK (19-06-2003 9:37)
to jest status płatności
Ja (19-06-2003 9:38)
no wlasnie... i teraz co mam czekac czy jak?
BUTIK (19-06-2003 9:38)
a który numer zamówienia?
Ja (19-06-2003 9:38)
zaraz sprawdze
Ja (19-06-2003 9:39)
*
BUTIK (19-06-2003 9:39)
to znaczy, ze je wyślemy pocztą
Ja (19-06-2003 9:40)
ok
BUTIK (19-06-2003 9:40)
jeszcze nie jest wysłane, bo produkujemy na indywidualne zamówienie
BUTIK (19-06-2003 9:40)
no i to my będziemy czekać aż poczta nam odesle kase.
Ja (19-06-2003 9:40)
oki czyli mam tylko czekac...
BUTIK (19-06-2003 9:40)
tak</span>

No i tak czekam, prosze zwrócić uwage na datę :-/

Od tego czasu zdaje się facet na GG jest "niedostępny"

0

Trouble - moim zdaniem wykazujesz przesadna wyrozumialosc. poza tym, "koles" nie jest ok, jesli zwala wszystko na Poczte Polska (przynajmniej Adam tak mowi :)). Obowiazuja pewne standardy do jakich ludzie sie przyzwyczaili i powinnien byc gdzies wyraznie zaznaczony okres realizacji i to nie biadolenie o wirtualnych terminach w postaci nastepujacych po sobie dni roboczych. Zreszta, jesli prawda byloby to co cytujesz, koszulke mialbym juz dzis albo w poniedzialek na sobie. A ja wiem ze w poniedzialek jej nie zobacze.

0

Ja kupiłem drugiego dnia po tym jak się ukazały. ciekawaego mam loga z rozmowy:

Johnny_Bit (20-06-2003 20:53)
mam pytanko od qmpa: Ile mija od złożenia zamówienia do realizacji (tzn kiedy przyjdzie do niego)
Butik.pl (20-06-2003 20:53)
ok. 10-14 dni
Johnny_Bit (20-06-2003 20:56)
a czy mozna jakos przyśpieszyc (koszulke chce mieć za 4dni)
Butik.pl (20-06-2003 20:56)
nie, nie da się
Butik.pl (20-06-2003 20:56)
sama poczta to 3-5 dni na ogół

to było w sprawie koszulki reverse engineer dla moderatora, ale nie to jest ważne, od 10 do 14 dni a ile już mineło od "opublikowania" koszulki 4p

0

Wydaje mi sie, ze 10 dni. Ja sadze ze od poniedzialku koszulki zaczna przychodzic.

0

Faszczu - jesli prawda jest to co mowisz, to chyba oznacza ze oni zbieraja jakas wieksza liczbe zamowien ktora drukuja partiami. A o tym nigdzie nie pisze.

Napisalem im tak:
Witam

Zamowilem u Panstwa koszulke ze sklepu 4programmers (nr zamowienia: ******). Czekam na szczescie dopiero pare dni, ale moi znajomi ktorzy zamowili ta sama koszulke czekaja juz prawie dwa tygodnie. Uwazam, ze wykazuja Panstwo na tym polu totalny brak profesjonalizmu - ludzie sa przyzwyczajeni do pewnych standardow i tydzien oczekiwania to absolutne maksimum. Jesli sie zaklada jakas dzialanosc, to prosze podchodzic do niej powaznie. Rozumiem, ze koszulki sa robione indywidualnie, ale to nie jest wytlumaczenie - taki proces zawsze da sie usprawnic. Dla mnie sprawa wyglada tak, jakby za kurtyna oprawy graficznej i wirutalnej profesjonalosci kryla sie chalupnicza inicjatywa na zasadzie - obieram raz dziennie maila, ide do kolegi (jesli jest w domu), ktory mi to drukuje, a w przyszlym tygodniu pojde na poczte bo teraz mam sesje. Rozgoryczenie ludzi narasta i na pewno nie wplywa to dobrze na renome Panstwa sklepu.

Licze gleboko, ze sytuacja ta sie poprawi i butik.pl bedzie inicjatywa godna polecenia. Bo konkurencja nie spi.

na razie nic nie odpisali :}.

0

Tak ich opieprzyłeś , że teraz sie obrażą i nic nie przyślą :) :-D Oczywiście żartuję .

0

Tak ich opieprzyłeś , że teraz sie obrażą i nic nie przyślą :) :-D Oczywiście żartuję .

Rozumiem ze zartujesz, ale to Ty placisz i masz prawo wymagac. Nikt tu Ci nie robi zadnej łaski (musialem zrobic wyjatek i napisac z polskim znakiem :D), sa inne serwisy jak np. mojewzory.pl ...

0

Ja mam stastus: "wyslano", ale nie wiem od kiedy :] i kiedy przyjdzie ;)

0

Ja nie moge sprawdzić statusu bo zapomniałem nazwy użytkownika i hasło. :-D :-D

I want koschulke. Jak wyjade na wczasy to chce ją nasić na sobie.

0

Ja chciałbym tylko zakomunikowac, że właśnie zastałem w skrzynce przesyłkę czekającą na mnie na poczcie. ;-)

Zatem czekaliśmy.. i się w końcu doczekaliśmy. Na moje oko do wszystkich powinno to lada chwila dojść. :

0

Ja dostałem dziś w południe. całkiem spoko fasonik, tylko mala skaza jest, to mnie troszke w pienilo al trudno. (po to kupuje w sklepie a nie na bazarze aby nie mieć niespodzianek ale dupa tam niech spadają na drzewo z tym soim szacunkiem dla klienta - to jest skutek braku konkurencyjności)

0

po to kupuje w sklepie a nie na bazarze aby nie mieć niespodzianek ale dupa tam niech spadają na drzewo z tym soim szacunkiem dla klienta

Ja bym się z nimi kłócił, żeby przysłali normalną. Płacisz - wymagasz. Co do kupowania na bazarze, zwykle jak się zwrócisz, że rzecz jest ze skazą, to bez problemu ci wymienią, no chyba że jest to zegarek kupiony za 4 zł u ruskich.

0

po to kupuje w sklepie a nie na bazarze aby nie mieć niespodzianek ale dupa tam niech spadają na drzewo z tym soim szacunkiem dla klienta

Ja bym się z nimi kłócił, żeby przysłali normalną. Płacisz - wymagasz. Co do kupowania na bazarze, zwykle jak się zwrócisz, że rzecz jest ze skazą, to bez problemu ci wymienią, no chyba że jest to zegarek kupiony za 4 zł u ruskich.

NIE MA co nawet probowac, zrzuca to na poczte i nic im nie zrobisz.

0

ja takze mam status "wyslano". Widac interwencja na gg sie oplacila ;].

Jednym slowem, butik.pl ssie :-/. Ale przynajmniej teraz bede wiedzial, ze to nie taki raj na jaki wyglada :).

0

To ja mam pytanko. Dzwonili do was? Bo ja wyjeżdżam (za ten tydzień to będę), ale jeżeli zechcą wcześniej potwierdzenie to może być problem.

0

dryo to nie jest firma co dzwoni do klienta gdy są jakieś problemy czy <font color="red">opuźnienia</span>. to są wampiry! ale koszylka jest mimo wszystko fajna :)

0

Dzis rano dolaczylem do grona szczesliwych posiadaczy koszulki 4P :-)

0

Ja tez dostalem. Wszystko elegancko, ale... te logo jest jakies male :-/
Czy Wy tez tak macie? No doslownie z niecale 10 cm wysokosci. Moze mi sie wydaje, bo koszulka ogolnie jest duza... ale - szkoda, ze takie male :-/

0

Zgadzam sie, troche posepili na tusz i dali male to logo.

0

butik.pl ssie (powtarzam sie? :)).

0

Ja również dostalem już koszulke . Ale czuje sie oszukany !! To logo jest maleńkie !!!! Jest chyba 2 razy mniejsze od tego na schemacie !! Skandal !!! Aż mi głupio , że to ja zaproponowałem tą firme ... [glowa]

0

Tym sie nie przejmuj...

PS: Osobiście przy tym rozmiarze loga, walnął bym go na pierś po prawej :|

0

Ja koszulke dostałem 26 czerwca, albo 27, nie pamietam. Możliwe, że miałem tą samą partie co KUBA_E, jeśli partiami robią.

Całkowicie się z Wami zgadzam logo jest chole*nie małe!!!! :-(
Moim skromnym zdaniem, Butik.pl skrzanił te koszulki!! :-[
Najgorsze jest to, że nie widać w tle tych kawałków kodu. ;-(
Detox ma racje, logo powinno być bardziej po prawej.

No cóż ważne, że jest i cieszmy się taką, ja i tak będę z duma nosił:)

0

od sutka do sutka :>

ahahahahahha :DDD

no ja ma 182 cm wzrostu i zamowilem XL i teraz sie glowie ze chyba zbyt duza :D.

0

ahahahahahha :DDD

no ja ma 182 cm wzrostu i zamowilem XL i teraz sie glowie ze chyba zbyt duza :D.

Ja jestem z deka wyższy... XL mniej/wiecej pasuje tylko to logo małe... :-/

0

a ja wróciłem na chwilę z wczasów i patrze - koszulka już juest :) troche ponad tydizen czekalem. moze troche logo za male, ale jest ok :)
zaraz znowu wyjezdzam to bede nosil :)

0

Ja mam S i na mnie jest troszkę zamała.

Ale nawet na S'ce logo jest za małe.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1