Chodzi o pliki związane z działalnością gospodarczą - faktury, umowy, inne dokumenty, itd.
Ja mam u siebie, na serwerze w domu, ale zastanawiam się, czy dobrze robię.
Edit: jak robicie i testujecie backupy?
Chodzi o pliki związane z działalnością gospodarczą - faktury, umowy, inne dokumenty, itd.
Ja mam u siebie, na serwerze w domu, ale zastanawiam się, czy dobrze robię.
Edit: jak robicie i testujecie backupy?
Drukuję i wkładam do teczki.
w losowych miejscach w domu i na komputerze
W mailach.
W odpowiednich folderach na laptopie (Pulpit
, Pobrane
, Dupa1
, Z Pulpitu
, Do sprawdzenia
).
A jak robicie i testujecie backupy?
Mam półkę na którą kładę wszystkie swoje umowy (ewentualnie elektronicznie na gmailu) ;) jeśli chodzi o faktury to to już wszystko elektronicznie w inFakt.
Dysk + Klon dysku + Druki papierowe + Na mailu.
używam programu księgowego w cloudzie i tam trzymam, a poza tym to co fizycznie mam na to karton.
wszystko mam podrukowane od księgowej, a jakby to zaginęło to cóż. trzeba by przeglądać maile i wyciągać wszystko.
Umowy - w teczkach, i w chmurze.
Faktury - w chmurze, na dysku i w chmurze w programie do faktur. Część faktur papierowych leży w teczkach.