Heheszki z użytkowników iPhonów.

1

Oto film, na którym w humorystyczny sposób wygarnięto braki w nowym iPhonie. Choć można by wygarnąć inne rzeczy np. brak złącza mini-jack, brak slotu na kartę pamięci oraz konieczność używania specjalnego softu aby podłączyć telefon do komputera.

2

Klasycznie pewnie mówi to ktoś kto nie używa iphone. Każdy kiedyś wyrośnie z zajmowania się nie swoimi sprawami...

0

Nadal nie rozumiem flamu na apple. Chodzi o to że mocna marka winduje ceny? - to przecież nic wyjątkowego. Zresztą ios jest pomiędzy bbos-em a androidem pod względem zabezpieczeń i wydajności a sama konstrukcja urządzeń jest bardzo dobra. Nie widzę nic złego w wyborze iphona, chociaż uważam to za osobiste preferencje.

0

a ja po części rozumiem, ponieważ jabłko przegina w kwestiach hajsu i nie chodzi o cenę sprzętu, ale o licencję, dlatego w ajfonach wszystko musi być "wyjątkowe" bo firma kosi za każdą użytą 'innowację' przez inne firmy które np. produkują akcesoria

oczywiście, można powiedzieć: co ciebie to obchodzi nie płacisz za to, niby nie, co nie znaczy, że nie mogę skrytykować nieetycznego postępowania firmy

0

To nie jest konstruktywna krytyka. To trójka koreańczyków promująca koreańskiego producenta. BTW skoro już porównujesz dokonania konkretnych producentów, to może zrób zestawienie wprowadzanych nowości między Samsungiem. HTC, Huawei, Lenovo, Xiaomi, LG, Sony oraz Apple. A no tak, wtedy wspaniały Samsung (miałem trzy telefony tej marki, appla ani jednego), wyróżnia się jedynie wyczynami w kategorii "najgorsza nakładka na Android" oraz "najbardziej mulący po okresie gwarancyjnym flagowiec".

Pooglądaj sobie trochę porównań telefonów na YT, a jak trafisz na jakiś dobry materiał to może się dowiesz co to jest konstruktywna krytyka.

0

Gdzie licencjonowanie jest nieetyczne ? Czy to ze sony kasuje licencje za produkcję sprzętu uzywajacego DVD jest nieetyczne ? Czy to ze jakaś firma pobiera licencje za tworzenie softu w ich frameworku np. Nokia to to nieetyczne ? Myślałem ze to model biznesowy.

0

Hejt najlepiej się roznosi w Internecie więc jak ktoś nie lubi apple to niech wie, że jego hejcenie w Internecie jest przeciwskuteczne.

Dokładnie tak samo reklamował się m.in. Bieber, Prince Naseem Hamed czy Twilight.

Teraz to już działa spontanicznie i jest genialną darmową reklamą(Co jakiś czas wystarczy tylko trochę sprowokować), ale na 99% to się spontanicznie nie pojawiło.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1