Piszę ten post niejako jako przestrogę i ostrzeżenie przed ipla.tv. Z drugiej jednak strony potrzebuje porady.
W sobotę odbywała się walka Adamek - Szpilka. Postanowiłem wykupić dostęp do transmisji w cenie 40 zł. Po zapłaceniu w zakładce Moje pakiety pusto. Była godzina 20:00. Wpisuje kod na TV i widzę napis: Transmisja rozpocznie się o godz. 19:00. Próbuje kilka razy - nic. Telefon na infolinię. Oczekiwanie na połączenie z działem IT. Ok, w końcu się udało - transmisja ruszyła. Ja niestety przez nieuwagę zakupiłem dostęp po raz kolejny (płaciłem kartą, nie było żadnego monitu o tym, że już mam dostęp czy też okienka potwierdzającego typu: Czy na pewno chcesz zapłacić?). Facet na infolinii mówi żebym składał reklamację.
Przed walką wieczoru cała transmisja uklękła. Czarny ekran, brak możliwości połączenia się. Próbuje uruchomić na laptopie. Dostaje komunikat, że kod jest już użyty na TV. Przypominam sobie jednak że mam ten drugi kod kupiony omyłkowo. Na szczęście działa - oglądam na laptopie. Ufff...
Dzisiaj próbuje wyjaśnić sprawę z działem obsługi. Dostaje odpowiedź:
Uprzejmie informujemy, że oba kody z przesłanych przez Pana numerów transakcji zostały przez Pana aktywowane. Pierwszy kod na Smart TV Samsung (C6F2L62LE9), drugi na stronie www.ipla.tv (RW7FGEGLE9). W związku z powyższym zwrot środków za dokonane transakcje nie jest możliwy.
Próbuje wyjaśnić jeszcze raz, że to nie moja wina, że były problemy techniczne itp itd. Dostaje odpowiedź:
Uprzejmie informujemy, że ze strony IPLI usługa świadczona była poprawnie, w związku z czym nie widzimy podstaw do zwrotu środków za zakupione kody.
I tyle. Jestem bardzo zawiedziony. Widzę, że na FB na fan page'u ipla inni ludzie też piszą że mieli problemy. Nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z usług tej firmy ale jak teraz odzyskać 40 zł? Bo obecnie jestem stratny 80 zł oraz kosztuje mnie to wiele nerwów.
Co mogę zrobić? Sąd?