Witam
Co sądzicie o pochwaleniu się projektem IT z dużej korporacji w social media(Facebook, Twitter etc.)? Czy mieliście z tym styczność ? Chodzi mi o udział social media w fazie też przed wdrożeniem "usługi" jak i po.
Pozdrawiam,
Łukasz
Witam
Co sądzicie o pochwaleniu się projektem IT z dużej korporacji w social media(Facebook, Twitter etc.)? Czy mieliście z tym styczność ? Chodzi mi o udział social media w fazie też przed wdrożeniem "usługi" jak i po.
Pozdrawiam,
Łukasz
Korporacja i dział PR/marketing Ci powie. Strategie marketingowe we wszystkich mediach należą do działu zajmującego się nim, a informacja o usłudze przed i po wdrożeniu powinna być spójna marketingowo.
Jeszcze zależnie od kontraktu, ale pochwalić zazwyczaj możesz się tym że robisz w korporacji przy ważnym projekcie.
OK. Domyślałem się że mi PR da odpowiedzieć. Ale jakie Wasze są odczucia z takimi rozwiązaniami lub jak to sobie wyobrażacie?
oj, z tym jest multum zawirowań. W sumie, jesli projekt jest już wdrożony to można się pochwalić że się było częścią zespołu. Zazwyczaj PR wręcz Ci powie co masz i kiedy masz mówić jeśli masz mówić coś na social media o pracy. Ja bym jednak swoje "socjalki" zostawił dla siebie i swoich znajomych, a pracę oddzielił. No chyba żebym był w dziale marketingu, albo za firmę/projekt odpowiadał i był zadowolony, w tedy jasne, chwalenie się na całego ;)
Johny, ja nie chcę się chwalić na fb, że brałem udział w projekcie w stylu http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,16359391,Nastolatka_zrobila_selfie_w_Auschwitz__Internauci.html . Bardziej podchodzę od stronu managmentu projektu. Mam na myśli dzielenie się informacjami o projekcie(status, wdrożone metodyki, tak jakby jakiś blog, info dla interesiaruszy jak i przyszłych klientów) XXX firmy w social media. Taka forma dobrej praktyki zarządzania projektem :) Co sądzicie ?
do opensource to ok, bo to norma. ale do korporacyjnych? tylko po konsultacji z PR.