Unity pomija pliki w budowanych projektach.

0

Mam projekt z animacja uzywam do tego .fsb oraz .fst .

Gdy buduje projekt na jakas platforme (Windows, iOS) to na innym komputrze pokazuje ze brakuje pliku .fst (zapewne .fsb tez bedzie brakowac, ale na .fst sie wywala uruchomienie projektu)

  • Mam folder Resources w unity i mam tam te pliki
  • mam sciezke absolutna do tych plikow "Assets\Resources\thanks.fsb"
  • Probowalem reczne dodac do buildu pliki. Nie sprawdzalem PC ale na iOS nie dziala (a na iOS mi najbardziej zalezy)

czy jest / czy \ czy // nie ma znaczenia. Plikow po prostu nie ma.

blad z iOS
"IsolatedStorageException: Could not find file "//Assets\Resources\default.fst""

0

Sprawdź wielkość liter w nazwach plików oraz ścieżek.

0

Sprawdzam co 10 min ;)
W unity dziala wszystko bez zarzutu, dopiero po zbudowaniu projektu na standalone zaczyna sie psuc

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1