Czytałem kilka tekstów na temat Flasha i MacOsa/IPhone/IPad.
W tych tekstach było napisane, że MacOS nie będzie mieć domyślnie Flasha, że Adobe i Apple są wrogo nastawieni, ale w żadnym z tych artykułów nie było odpowiedzi na podstawowe pytanie:
Jaki jest PRAWDZIWY powód konfliktu i wrogości Adobe i Apple?
Wymienione ewentualne powody wydają się być tylko kłamstwami, żeby zamaskować prawdziwy powód.
Argument, że Flash obciąża komputer to żaden argument, bo:
- to użytkownik decyduje, czy chce uruchomić jakąś animację czy grę we Flashu.
- obciążalność komputera zależy głównie od animacji SWF niż od samego playera Flash.
A to, że Flash jest niby przestarzały, to tez nie argument, bo jest to bardzo popularna i rozwinięta technologia.
A to, że pliki SWF są przygotowane pod klawiaturę i myszkę, a nie pod palec, to już zupełnie inna sprawa.