Od strony funkcjonalnej to nie masz powiązania między usługą, osobą i opinią. Nie wiem jak się tam z kimś dogadałeś, ale od strony bizensowej to trochę taka konieczność. Jeśli jeden klient będzie realizować stale usługi to ankietę wypełni w zasadzie tylko jak będzie albo super zadowolony, albo super niezadowolony. Warto wtedy jest mieć jakiś odnośnik do konkretnej sprawy celem analizy przypadku.
Co do kodu, nie sprawdzasz np. czy klucze w POST istnieją, zakładając zapewne, że ktoś nie wejdzie na stronę bez przekierowania. To błąd bo wszelkie boty dostaną błąd, a i użytkownik może np cofnąć stronę w historii przeglądania lub wejść na nią bo mu przeglądarka zapamiętała.
Kwestia bezpieczeństwa : nie pchaj gołej tablicy POST do maila, bo nie wiadomo co ktoś Ci tam wklei.
Ogólnie mnóstwa kodu to tu nie ma, więc ciężko coś więcej sugerować.