Moja gra "Vessel" (wersja demo)

3

Tytuł: Vessel
Gatunek: Platformer logiczno - zręcznościowy
Trailer:
Pobierz: https://drive.google.com/file/d/1wU1sImxfCX8Phnmcwe2Wp3sgaNFdPI9c/view

Gracz budzi się w nieznanym miejscu i nie wie jak ma na imię… no dobra, swoje imię zna, ale miejsce mu jest obce. Główny bohater przyjmuje, że otaczający go świat to twór jego wyobraźni, ale czy na pewno tak jest? Naszym zadaniem jest wydostanie się z tego dziwacznego miejsca przy okazji zadając sobie pytania w stylu: “co się tu odwala?”. Jeśli lubisz gry zarówno zręcznościowe jak i logiczne to na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. Pełna wersja gry docelowo ma być darmowa, a projekt powstaje w ramach nauki programowania. Jeśli natrafisz na jakieś błędy, bądź masz jakieś sugestie, chcesz przekazać swoją opinię, to zachęcam do komentowania tutaj. Komentarze także możesz słać na [email protected]

Miłej zabawy

0

Jeśli to projekt do nauki to podaj jakie technologie użyłeś, jakie polecasz kursy i książki z tym tematem związane.

1

@vpiotr: Gra została napisana w silniku Game Maker Studio 2 (niech słowo maker nie zmyli, to normalny silnik gdzie pisze się kod) i jego języku skryptowym GML. Niektórzy ten język porównują do java scirpt, bo ma parę cech wspólnych. Nie wiem co mogę jeszcze dodać, w necie jest mnóstwo darmowych materiałów na temat tego silnika, a i tak chyba najlepszym źródłem wiedz jest dołączony manual.

1

Nawet spoko, dobrze chodzi na wine. Nawet fajna muzyczka, dźwieki. Dwie rzeczy mi się nie spodobały. Po pierwsze, teksty brzmią strasznie nienaturalnie dla mnie, no ale to drobiazg. Druga rzecz to to, że nie można strzelać skacząc ani chodząc. Tyle… Tak trzymaj :)

0

Dziękuję, za komentarz, każda opinia jest dla mnie ważna. Nawet jeśli niektórych rzeczy nie poprawię w tej produkcji, to będę pamiętał o pewnych rzeczach przy kolejnym projekcie. Pierwotnie dało się strzelać w ruchu, ale ograniczyłem to później. Wciąż da się natomiast strzelać skacząc. Trzeba pamiętać natomiast to, że my jako gracz wystrzeliwujemy pociski szybciej od przeciwnika i łącząc to z precyzyjnymi skokami (wysokość skoku zależy od czasu przytrzymania przycisku skoku), można łatwo likwidować wroga nie tracąc przy tym punktów życia. Strzelanie jest trochę specyficzne i różni się od tego z innych platformówek, ale po małej praktyce można to łatwo opanować. Większą ilość przeciwników można też pokonywać sposobem, nie zawsze opłaca się otwarta walka, czasami trzeba przeciwnika sprowokować i użyć elementów otoczenia, bądź po prostu uciekać.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1