jak wyżej, wątek do usunięcia
0
0
A gdzie binarka do przetestowania? Każdy musi drzeć źródła i kompilować, żeby zobaczyć o co chodzi?
Poza tym dodaj do posta jakieś zrzuty, żeby było wiadomo o co się rozchodzi.
2
Nie jest tak źle. Po pobieżnym przejrzeniu:
- inicjalizację nie zawsze przeprowadzasz w liście inicjalizacyjnej konstruktora
- nie zawsze respektujesz rule of zero (destruktor
Snake
- wtf?) - nie zawsze trzymasz się formatowania - np tutaj
-
std::list<sf::RectangleShape>::iterator seg = snakeSegments.begin();
⟶auto
- w ogóle odpuść sobie używanie
std::list
o ile nie masz ku temu wyraźnych powodów. Wyraźnym powodem jest benchmark, a nie "wydaje mi się".
edit, jednak nie jest tak różowo. w main
i GameEngine
używasz nagich wskaźników i new
. FUJ.
0
@toSieUda - jeśli o samą grę chodzi, to:
- zmień sterowanie na strzałki,
- wąż porusza się o wiele za szybko, przez co ciężko jest go okiełznać,
- kropki do zbierania czasem pojawiają się na ciele węża - trzeba ten błąd znaleźć i poprawić.