Snake (wątek do usunięcia)

0

jak wyżej, wątek do usunięcia

0

A gdzie binarka do przetestowania? Każdy musi drzeć źródła i kompilować, żeby zobaczyć o co chodzi?

Poza tym dodaj do posta jakieś zrzuty, żeby było wiadomo o co się rozchodzi.

2

Nie jest tak źle. Po pobieżnym przejrzeniu:

  1. inicjalizację nie zawsze przeprowadzasz w liście inicjalizacyjnej konstruktora
  2. nie zawsze respektujesz rule of zero (destruktor Snake - wtf?)
  3. nie zawsze trzymasz się formatowania - np tutaj
  4. std::list<sf::RectangleShape>::iterator seg = snakeSegments.begin();auto
  5. w ogóle odpuść sobie używanie std::list o ile nie masz ku temu wyraźnych powodów. Wyraźnym powodem jest benchmark, a nie "wydaje mi się".

edit, jednak nie jest tak różowo. w main i GameEngine używasz nagich wskaźników i new. FUJ.

0

@toSieUda - jeśli o samą grę chodzi, to:

  • zmień sterowanie na strzałki,
  • wąż porusza się o wiele za szybko, przez co ciężko jest go okiełznać,
  • kropki do zbierania czasem pojawiają się na ciele węża - trzeba ten błąd znaleźć i poprawić.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1