Witajcie,
Proszę o ocenę kodu tego "silnika". Na razie w "bennuengine/util/betex" w interfejsie mam std::string itd., ale jak już wyświetlę jakiś model napiszę swój odpowiednik QFile i QString (wtedy Qt tylko dla tych w "zinotengine/tools"), którego będę używał. Na razie tylko trójkąt z VBO, ale pisze teraz taki kod który jest niewidoczny z działania programu. Czyli te tekstury. Komentarze może później na angielski zrobię, chociaż w pisaniu po ang. jestem bardzo średni, albo gorzej.
Aktualne repo: https://github.com/patrykbajos/ZinotEngine
Stare repo (nie uzywane już, stara nazwa): https://bitbucket.org/bajos/bennuengine.git
EDIT: Musiałem zmienić nazwę silnika bo istnieje już projekt co zaczyna się od "Bennu" i jest to jakiś język programowania gier (więcej nie czytałem). http://www.bennugd.org/
PS. Teraz silnikiem tego nazwać nie można, ale cały czas dopisuje coś nowego.