Cześć wszystkim.
Chciałbym pochwalić się moją pierwszą, "większą" grą, którą zrobiłem w Unity używając C#. Jest to typowy rush, ze lekko zmienionym elementem pokonywania przeszkód. W większości normalnych rushów, gracz po prostu klikał na ekran, a jego bohater przeskakiwał nad przeszkodą. U mnie, żeby pokonać przeszkodę, musisz zmienić grawitację, dlatego właśnie nazwa gry. Mapka wraz z przeszkodami leci w lewo, a ty musisz po prostu nie wypaść za ekran.
Potrzebuję teraz waszej pomocy, gra jest już prawie na wykończeniu, a mam problem z poruszaniem bohatera. Jak dla mnie wszystko było ok, jednak koledzy powiedzieli mi, że trochę trudno się w to gra, i powinienem zmienić kilka rzeczy w movemencie. Także jeżeli moglibyście zagrać w tą grę i powiedzieć mi co zmienić( jeżeli chodzi o poruszanie się, ale inne rzeczy też można pisać ), co dodać, co wywalić. Byłbym za to bardzo wdzięczny.
Link do bloga, tam w Pobieraniu możecie pobrać najnowszą wersje - https://gravitygameblog.wordpress.com/