Prosta gra – pokazywanie i ukrywanie obrazu co sekundę

0

Witam, chce uzyc jakiejs biblioteki do stworzenia naprawde prostej gry bo na jej przykladzie chce napisac dwa skrypty, ale najpierw ten bazowy program chce napisac na ktorym beda dzialaly te dwa programy, wybralem na razie biblioteke sfml ale nie wiem czy sdl moze nie lepiej, ogolnie chodzi zeby po 1 sekundzie dany przeze mnie obraz znikal i po sekundzie znow sie pojawial i tak w kolko, poki co napisalem cos takiego:

#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(200, 200), "SFML works!");
    sf::CircleShape shape(100.f);
    shape.setFillColor(sf::Color::Green);
    sf::Time t1 = sf::microseconds(10000);
    sf::Time t2 = sf::milliseconds(10);
    sf::Time t3 = sf::seconds(0.01f);
    sf::Clock clock;

    while (window.isOpen())
    {
        sf::Event event;
        while (window.pollEvent(event))
        {
            if (event.type == sf::Event::Closed)
                window.close();
        }

        for (int i = 0; i < 20; i++) {
        window.clear();
        window.draw(shape);
        window.display();
   }
}
    return 0;
}

Ale nie zabardzo spelnia role, moglby ktos mnie pokierowac troche ?

0

Hint: Skąd wiesz kiedy kształt jest narysowany, a kiedy nie?
Hint2: Narysowałeś kształt.. No i jest narysowany.. I rysujesz go jakiś czas. Chcesz oprócz rysowania robić coś jeszcze.

0

chce zeby po okreslonym czasie znikal i bylo tylko czarne okno i po okreslonym czasie znow sie pojawial i tak w kolko.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1