Cześć.

Chciałbym użyć w moim projekcie C++ biblioteki Box2D.
Korzystam z edytora Code::Blocks z kompilatorem MinGW 6.1.0 32-BIT.
Podczas kompilacji kompilator nie może odnaleźć pewnego pliku nagłówkowego.
Na http://cpp0x.pl wyczytałem, że #include " " szuka podanej w " " ścieżki, zaczynając od lokalizacji pliku, w którym #include " " zostało wykorzystane.
Mam pytania:
Czy muszę zmieniać każdy plik Box2D?
Czy mogę znaleźć w Code::Blocks jakieś ustawienie, żeby pliki były szukane rozpoczynając od lokalizacji pliku projektu?
Jeżeli nie ma takiego ustawienia, to w jaki sposób cofnąć się do poprzedniego folderu podczas wpisywania ścieżki w " "?

Dołączam screen:

title

I jeszcze pytanie do ludzi, którzy bawili się już Box2D:
Czy wystarczy, że skopiuję folder Box2D z folderu Box2D-master.zip(https://github.com/erincatto/Box2D/archive/master.zip) / Box2D-master / Box2D do lokalizacji projektu i dodam do niego jego pliki?