Hej, ubzdurało mi się w ramach wolnego czasu i chęci ogarnięcia podstaw sieci neuronowych. Napisać prostą aplikację w Javie szacującą prawdopodobieństwo wygranej danego gracza w meczu snookerowym. Zdaje sobie sprawę, że nic nie jest w stanie tego w 100% obliczyć. Wyniki w miarę wynikające ze statystyk + liczenie szans jak u bukmacherów mnie interesuję. I tutaj pojawiają się proste i laickie pytania.
Pracuję w środowisku Eclipse.
- W jaki sposób i czym stworzyć bazę danych wyników graczy (załóżmy, że baza na początek będzie składała się z parunastu graczy i wyników ich spotkań, wraz z datą). W programie można dodawać do bazy danych kolejne mecze.
- W jaki sposób powiązać te dane jako dane wejściowe.
- Sieć neuronowa będzie pobierała wszystkie mecze 2ch graczy i wyświetlała wynik.
Potrzebuję jakichkolwiek materiałów, za jakąkolwiek pomoc będę bardzo wdzięczny.